Sveiko maisto gaminimo dirbtuvės

Sveiko maisto gaminimo dirbtuvės

26. Oct 23:42 irmantaite irmantaite

Kai į ''Tamo'' atkeliavo pranešimas iš Vilniaus visuomenės sveikatos biuro „Vilnius sveikiau", jog kviečia visus pradinių klasių mokinių tėvelius į sveikos mitybos užsiėmimus, iš karto užsiregistravau. Vaikų mityba tikrai aktuali tema, o dar norėjosi pasisemti naujų idėjų bei žinių.

Sveikos mitybos stiprinimo programą sudarė dvi dalys: teorinė paskaita ir praktinės sveiko maisto gaminimo dirbtuvės.

Dabar jau įprasti tapo mokymai nuotoliniu būdu. O po darbo dienos tokie dar ir daug patogesni. Teorinėje dalyje aiškino, kaip formuoti tinkamus vaikų mitybos įgūdžius, nagrinėjome sveikos mitybos principus. Gavome daug vaizdinės informacijos.

O sekančią dieną skubėjau į praktinius mokymus, kurių metu išbandėme naujus, vaikų mėgstamus ir sveikatai palankius patiekalus.

Nebuvau dar dalyvavusi maisto gaminimo dirbtuvėse.O jos vyko labai stilingoje studijoje, kur atvykus jau buvo paruošti receptai ir reikalingi ingredientai.

Po kelis grupelėse gaminome patiekalus, man teko prisidėti prie avinžirnių kepsnelių su brokoliu gaminimo.

Avinžirnių kepsneliai su brokoliais

Produktų sąrašas: konservuotų avinžirnių, morkos, brokolio, svogūno, avinžirnių miltų, kiaušinio, maltų pipirų, česnako, petražolių, druskos,aliejaus.

Daržovės paruošiamos gamybai. Morką sutarkuojame burokine tarka, svogūną susmulkiname. Į keptuvę dedame sviesto, ištirpiname. Sudedame morką, svogūną ir apkepame. Česnaką, žoleles sukapojame. Kiaušinius atskiriame nuo lukšto ir perplakame iki vientisumo. Į elektrinį smulkintuvą beriame avinžirnius, česnaką, keptas morkas, svogūną, brokolius ir susmulkiname. Dedame kiaušinį, suberiame avinžirnių miltus, druską, prieskonines žoleles, išmaišome. Iš paruoštos masės formuojame kepsnelius, dedame į kepimo indą, padengtą labai plonu aliejaus sluoksniu, (galima dėti ant kepimo popieriaus) ir kepame 15-20 min.

Dar buvo gaminama: grikių košė su avokadu, keptomis morkomis ir kanapių sėklomis; trinta moliūgų sriuba su kokosu pienu; kepta kalakutiena su daržovių garnyru; cukinijų apkepas su feta; varškės sūrio užkandis; moliūgų keksiukai su slyvomis.

Po gaminimo viską ragavome. Bent pusę šių patiekalų bandysiu gaminti namuose, man labai patiko. O gauti patarimai tikiuosi padės  užtikrinti sveikatai palankią ir subalansuotą pradinuko mitybą.

 

irmantaite irmantaite 27. Oct 18:57

Buvo ir labai įdomu ir skanu 😀

Mamos dienoraštis Mamos dienoraštis 27. Oct 10:43

Atrodo tikrai skaniai!

jaldija jaldija 27. Oct 10:18

Kaip įdomu 👍