Kelionės ir tolimesnis laukimas :)

22. May 2017, 13:32 hermilin hermilin

Sveikos mamytės!

Jau kurį laiką nieko nerašiau, bet vis tas nėščiosios išsiblaškymas ir rutina padarė savo... Ryte sumąstau kažką papiešti, o po kelių akimirkų tokios mintys jau būna išgaravę :D Taip pat, kaip ir daiktų ėjimas pasiimti, bet kol prieinu pamirštu ko, taip ir vaikštau iš kambario į kambarį nežinodama ko... Geriausia, kad pradėjau darytis sąrašus į parduotuves, bet deja ir juos pamirštu :D

Na, bet nepaisant visų blogybių susigalvojau ir gerų dalykų, kol dar turim kada ir galim. Savaitgalį su vyru įveikėme 560 km! Ne pėščiomis, mašina, bet vistiek man buvo žygdarbis :D Taigi, apie kelionę, iš dzūkijos nuvykome į aukštaitiją. Padovanojau vyrui savo suplanuotą ekskursiją. Aplankėme bitininkystės muziejų ir sudalyvavome jame vykusioje šventėje (kadangi mano vyrukas šiuo metu labai uoliai pradėjo domėtis bitėmis, pamaniau, jog jam turėtų patikti). Pati šventė nelabai įspūdinga, bet muziejaus aplinka - kvapą gniaužianti :))  Beje, visa tai galėsit pamatyti sekmadienį, laidoje Ryto suktinis ar kažkaip panašiai :D

Paragavę medaus ir pasiklausę apie avilius patraukėme į Anykščius pasivaikščioti Medžių lajų taku.

Taku praėjau, gražu, tik tikėjausi kažko įspudingesnio, maniau bus aukščiau ir ilgesnis, bet yra kaip yra :) Tik jei tektų nuvažiuoti 217 km vien dėl šio tako, tikrai būčiau gailėjusis, bet kaip papildomai aplankyta vieta, tikrai liuks! Aišku į bokšto viršų pabijojau įlipti, kojos sudrebejo tik nežinau nuo ko ar laiptelių gausos ar baimės :D ( p.s. patarimas mamytėms, nevažiuokite į tokias vietas su suknelėm/sijonais, ačių Dievui, aš buvau su bridžais, bet kadangi ten grindys ir laiptai iš grotelių, tai pamaniau, kad pakelsiu galvą ir susirasiu vyrą žvilgsniu, kuris buvo bokšto viršuje, o ten tik daug bandelių tepamačiau... :D Čia tik nuoširdus pastebėjimas). Taip pat ir pasižymėjom, mūsų pirmoji 3 asmenų šeimos kelionė ir nesvarbu, jog mūsų trečiasis M (mažylis) dar tik pilvelyje 20170522125448-93789.jpg

Na ir pabaigai, nuvažiavome į Labanoro girios apžvalgos bokštą, aukščiausias Lietuvoje, kaip rašo šaltiniai, na į šį jau užlipau ir aš :D ir nepasigailėjau.. Graži ta mūs šalis tėvynė! 20170522132328-76069.jpg

O iš ten, parvykome namo, atgal į Alytų, kelionę užbaigė nuostabus saulėlydis

Štai kaip pozityviai laiką turi leisti nėštukės :)

Beja, man jau virš 27 sav. Tuoj įkopsiu į trečią trimestrą, tada jau reikės daugiau poilsio. Laikas lekia žaibiškai, o dar atrodo tik vakar dariausi nėštumo testą... O čia jau tuoj ir lelių laikysiu! :))

Vakar vyras užsimanė lovytę jau surinkti ir pabaigoje triumfuodamas pareiškė, kad lovytė jau surinkta, dabar tikrai jau laukiam sūnelio! :)

Ačiū 😇 kol dar gali tiek iškentėti, tikrai smagu, nes greitai jau atsidės tokios kelionės ilgam 😃

Raudonas balionėlis Raudonas balionėlis 23. May 2017, 19:13

Labai graži kelionė 😉 Smagu taip pakeliaut 😀

Kristina B. Kristina B. 23. May 2017, 10:44

Buvo 😀 juk karšta, o aš tokia didelė, pilvas sunkus. Bet jaučiau, kad mažyliui viskas gerai, pilvas nespazmavo, vandens gėriau, be to aš turiu vyresnį vaiką, vien dėl jo turėjau ropštis ten 😀

hermilin hermilin 23. May 2017, 09:27 Kristina B.

Ačiū 😀 aplinkiniai aplinkiniais, o kaip pati jautėtės? 😀 sunku nebuvo?

Kristina B. Kristina B. 22. May 2017, 16:04

Grazi kelione 😀 As i Merkines boksta po to piliakalni 38 savaite lipau per pati karsti 😃 kraupinau aplinkinius 😃