VIDEO: Pratimai ant kamuolio su mažyliu

Kineziterapeutė Viktorija Paltanavičiūtė šiandien parodys, ką naudingo galima nuveikti su dideliu gimnastikos kamuoliu, kuris, ko gero, ne vienai mamai pravertė ir nėštumo laikotarpiu.

Štai keletas pratimų, kurie padės stiprinti mažylio liemens raumenis ir ruoštis svarbiam vystymosi etapui - sėdėjimui ir ne tik.

"Šie pratimai labai naudingi ant kamuolio, nes dirba visas vaiko raumenynas, ne tik liemens raumenys. Kadangi kamuolys nėra stabilus, mažylis stengiasi išlaikyti pusiausvyrą ir koordinaciją, todėl ir visi raumenukai dirba", - pasakojo Viktorija.

Taigi, pasodinkite mažylį ant kamuolio veidu į aplinką, laikykite tvirtai už liemens ar klubų, jei jis dar tvirtai nesėdi. Ir pasiūbuokite lėtai į abi puses.

Darant šį pratimą mažylio raumenukai dirba išsijuosę ;) Pasiūbavę į šonus, siūbuojam pirmyn atgal.

Pratimai, sėdint ant kamuolio, tinkami mažyliams nuo maždaug 5,5 - 6 mėnesių amžiaus. Atliekant šiuos pratimus su mažyliu kineziterapeutė rekomenduoja mamai ar tėčiui atsiklaupti arba atsitūpti - taip bus saugiau nugarai.

Atliekant pratimus su kamuoliu, svarbiausia taisyklė NESKUBĖTI. 

Dar vienas būdas panaudoti didelį kamuolį vaiko mankštai - guldyti jį ant pilvuko ir siūbuoti. Jei esate dviese, tuomet dar smagiau - vienas laiko mažylį už klubų, o kitas klūpi priešai jį ir kalbina. Vaikučiui ne tik linksma, bet ir naudinga - jam pačiam tenka išlaikyti visą kūno svorį.

Sportuojant ant pilvuko, stiprėja visi liemens raumenys. Taip pat ir pečių juosta.

Tokius pasiūbavimus, gulint ant pilvuko, galima drąsiai atlikti su vaikais, kurie jau laiko galvytę. Bet sodinti ant kamuolio galima tik tokius mažylius, kurie jau sėdi savarankiškai bent kelias sekundes.