TOKIA MŪSŲ KASDIENYBĖ. Birštone...

29. Jul 2019, 00:01 jaldija jaldija

Birštonas - nuostabus miestelis. Jaukus, svetingas, gražiai sutvarkytas. Jau tikriausiai nereikia pristatinėti kur jis yra ir koks jis yra. Manau, kad daugelis vaikščiojo šio kurortinio miesto gatvėmis.
Mes taip pat ne kartą jame lankėmės.
Bet vis tiek dar kartą praėjom Kneipo taku. Dar kartą pamerkėm kojas ir rankas į mineralinį vandenį.

Patiko vaistinių augalų sodelis. Puiki edukacinė priemonė, tik kažkaip pagalvojau ar čia visi pažįsta tuos vaistinius augalus, nes nemačiau nei vieno susidomėjusio…

Dar kartą aplankėm mineralinio vandens garinimo bokštą.

Mums labai patinka tokie parkeliai su skulptūromis. Gal mes keistuoliai, bet visada norisi tokiuose apsilankyti, pasivaikščioti, pasėdėti.

Na ir aišku pagrindinis mūsų tikslas, dėl kurio važiavome į šį miestą tai aukščiausias Lietuvoje apžvalgos bokštas.

Mes juk tokių bokštų mėgėjai, negalėjome neapsilankyti.
Nuo atidarymo jau praėjo pora savaičių, tad didysis susidomėjimas atslūgo. Nežinau koks privalumas būti vienais pirmųjų, ar tas, kad eilėje išstovi po valandą ir daugiau, ar yra kitokių.
Vaizdas tikiuosi atsiveria tas pats ir mes juo pasigėrėjome.
Mes sustojome aikštelėje prie Škėvonių atodangos. Čia yra ir restoranas Klėtelė. Aikštelė automobiliams pastatyti yra gana didelė, pastebėjome, kad kiti statosi ir  pakelėje.
Priėjimui vieta čia labai puiki, tik aišku su vežimėliais tai nepritaikyta, galbūt dar ateityje kas nors keisis. Netrunki nei 10 minučių, tereikia užkopti į kalvelę.

Yra priėjimas ir iš kitos pusės, bet kiek pastebėjau dulkėtas ir žvyruotas kelelis, bet tada tinkamas ir su vežimėliais.
Bokštas pastatytas ant Škėvonių gūbrio. Jo aukštis 55 metrai, o apžvalgos aikštelė, į kurią kopėme 45 metrų aukštyje. Bandėm skaičiuoti laiptelius, bet pametėm skaičių, tad pasitenkinsime tuo, ką skaitėme, kad jų yra 300. Yra ką veikti…
Kopiant radome net 6 atokvėpio  zonas,bet kadangi suoliukų nėra, nelabai čia kas ir užsibūna...Reikia kopt toliau…

Mokėjimas pagal kiekvieno norą ir supratimą.

Viršuj - nuostabu.

Verta buvo apsilankyti.

Profesionali Mama Profesionali Mama 01. Aug 2019, 14:04

Šaunuoliai, įveikėte tokį bokštą. O aš kiekvienąkart Birštoną įsimyliu iš naujo!

Gintarep Gintarep 29. Jul 2019, 12:24

Galvoju kur ten Jūs radote tą bokštą, o pasirodo - naujiena. Va dėl ko mes jo neradome 😀

floryte floryte 29. Jul 2019, 12:10

Oho kokie greiti - aplankėt dar tokią visai naujieną - apžvalgos bokštą Birštone!