TOKIA MŪSŲ KASDIENYBĖ. Apsilankymas Trakuose

25. May 2021, 21:24 jaldija jaldija

Angelų kalva
Kas nenorėtų prisiliesti prie angelo, pasisemti gerumo, tvirtybės, išminties...To norime ir mes, todėl vienas iš planuojamų sustojimų Trakų apylinkėse buvo “Angelų kalva”.
Ši kalva mums asocijuojasi su Kryžių kalnu, tik čia dar daug erdvės. Ką gali žinoti, kaip ji atrodys po dešimties ar daugiau metų.
Ant iš metalo nukaldintų saulučių ir gyvybės medžių kalvos lankytojai kabina savo angeliukus, taip pat deda ir šalia angelų skulptūrų.

2009 metais, norint pagerbti Lietuvos tūkstantmetį ir Trakų bazilikos 600 metų jubiliejų, kalvoje buvo pastatyta 18 medinių skulptūrų, kurių kasmet vis daugėja.
Čia galima rasti angelų simbolizuojančių taiką, meilę, atjautą, gerumą, gyvybę, tiesą, sveikatą, džiaugsmą, pasiaukojimą ir t.t.  Radome atskirų  profesijų sergėtojus. Ilgėliau stabtelėjome prie organų donorus ir jų artimuosius globojančio angelo. Kaip jautru ir didinga...Ant angelo sparnų aštuoniasdešimčia kalbų išrašyti dėkingumo žodžiai.

Užutrakio dvaras
Pačią Trakų pilį esame aplankę ne kartą, o štai apie Užutrakio dvarą tada net girdėję nebuvome. Net nežinojome, kad nuo Trakų pilies pusės atsiveria toks gražus vaizdas į Užutrakio dvarą, ir atvirkščiai. Gera pasivaikščioti tokioje gražioje aplinkoje, tartum prisiliečiant   prie istorijos. Tiek patys rūmai, tiek pagalbiniai pastatai mums atrodo didingai, nuostabios  skulptūros, puošiančios parką.

Išgirstame tokių nuomonių : “Ką ten žiūrėti?”, “Viskas šimtą kartų matyta”, bet mes dar to nematėm, o šiaip ir į tai kas matyta, galim žiūrėti iš naujo.
Šta, kad ir žiūrėti į tokį užburiantį vaizdą kaip Trakų pilis mums niekada nepabostų.Ir kas įdomiausia, kiek kartų lankėmės pilyje ir šalia jos, niekad neapėjome aplink ją.

Šį kartą į visus tuos didingus pastatus žvelgėme tik iš išorės, į muziejus  neužeidami,.

floryte floryte 26. May 2021, 19:03

Ogo, apie tokią kalvą pirmą kart girdžiu, nors Trakuose parėjusią vasarą lankėmės!

Gintarep Gintarep 26. May 2021, 16:24

Ten galima vis atrasti ir atrasti. Turbūt teko girdėti apie tai, kad Trakai garsėjo agurkų auginimu ir jų rauginimo ypatumais... Tą tik šįmet sužinojome.