KETO duona

KETO duona

21. Aug 21:40 Mamatest Mamatest

KETO dietos pagrindas - jokių angliavandenių. Juos keisti reikia riebalais ir baltymais. 

Ne, nepagalvokite, kad aš griežtai laikausi šios dietos. Susidomėjau, bandau įvairius receptus. Kadangi mano pusryčiai nėra pati sveikiausia dienos patiekalų dalis, nes labai mėgstu sumuštinius ir žiauriai nemėgstu košių, todėl ir pamėginau išsikepti "sveiką" duoną.

Jei atvirai, receptas man labiau primena omleto ir varškės pyrago/ apkepo mišinį, nes čia dedama daug kiaušinių ir nemažai varškės.

Taigi, tokiai duonai mums reikės:

Gaminsim taip:

Ir galėsiu ramia sąžine valgyti savo sumuštinius ! Na, bent jau apsimesiu, kad valgau sveikiau.

p.s. mėgstančioms kepti macaronsus ir kitokius kepinius iš migdolų miltų, galiu pasakyti, kad Saldukas.lt jie geriausia kaina.

Pastebėjimai:

Duona tikrai skani, tačiau rekomenduojama į tokį mišinį įlašinti kelis lašus stevios, sako, tada nesijaučia ta "kiaušinienė". Ir iš tiesų, nesijaučia.

Dar vienas jau mano pastebėjimas: visgi keisčiau bent porą kiaušinių šlakeliu pieno ir dėčiau mažiau varškės, kad geriau perkeptų. Man pasirodė, kad vietomis mano duona primena varkšės pyragą. Tad dalį varkšės keisčiau kokosų/migdolų miltais.

Nedėčiau sezamo sėklų, keisčiau jas linų sėmenim ar kažkuo mažiau juntamu ir man asmeniškai skanesniu. Dėčiau mažiau kmynų, mano skoniui pasirodė daugoka.

Bendras vertinimas - tikrai labai skani duonytė! Nesijaučia dietos besilaikančiosios kančios, kad valgai kažką neskanaus vardan savo figūros.

sumuštinis: avokadai, sūris ir kiaušinis 

P.S. patarčiau tokią duonytę laikyti šaldytuve, nes visgi čia yra varškės.