Sveiki,
Ar kartais susimąstote kokios mūsų mažųjų galimybės? Aš dažnai pamąstau ir suvokiu, kad jos beribės. Mane vis stebina kiek jie gali išmokti, sužinoti, įsiminti, parodyti, "gerti" visą aplink esančią informaciją... Todėl dabar sistemingai ėmiau kurti informatyvią, pilną atradimų bei veiklos aplinką. Šią savaitę mes susipažinome su geometrinėmis figūromis - apskritimu, kvadratu, trikampiu, rombu, šešiakampiu, penkiakampiu, stačiuoju trikampiu, ovalu, stačiakampiu, trapecija.
Visų pirma kambaryje, ant sienos, suklijavau atspausdintas figūras, kad būtų matomos vaikui. Nuolat kartu prie jų priėjusios kartojome pavadinimus, kas kiekvienai būdinga.
Ant spalvoto popieriaus pagaminau geometrinių figūrų namelius - atspausdinau formų siluetus, iškirpau. Pasinaudojant karštais klijais priklijavau lipukus. Drauge ieškojome kiekvienai paklydusiai formai namų.
Taip pat pagaminau vėžliukus su geometinių figūrų kiautais - juos dėliojome ant šviesos stalo, ieškant kiekvienam trūkstamos kiauto dalies.
Žinoma, namuose visur įžvelgėme geometrines figūras bei įvardinome spalvas.
Smagiausias LAIKAS KARTU su vaiku :) R&K.
super👍