Atostogos prie Platelių ežero. Pramogos!!

16. Jul 2021, 07:48 picama picama

Kaipgi atostogos be kokių nors pramogų?! Pasirodo, Platelių ežere galima paplaukioti skaidriomis valtimis arba irklentėmis! Sėdi sau ir viską kiaurai po savimi permatai! O jeigu dar naktis ir visur tamsu, tai tos valtys dar ir šviečiančios!!!

Tikrai rekomenduoju išbandyti. Mes iš anksto užsisakėme valtį iš skaidriosvaltys.lt , nes 1. jų kiekis ribotas, 2. ne kiekvieną vakarą plaukia, 3. susimokėti atvykus į vietą nėra galimybės.

Visos valtys dvivietės, bet gali tilpti ir trečias (pvz., vaikas, nes vietos ne tiek ir daug). Ėmėme pačią vėliausią naktinę ekskursiją (galimi išplaukimo laikai 22 val. arba 23 val.) ir su gidu. Taigi tokia pramoga- ekskursija mums kainavo 39 €.

Tikrai buvo verta ir įdomu, nes:

- plaukti naktį dar neteko,

- aplankėme keletą salų,

- sužinojome Platelių istoriją apie nuskendusį ir vis dar esantį po vandeniu tiltą į salą,

- pamatėme naktinį žuvų gyvenimą (tik arčiau kranto esantis dugnas ir jo gyventojai matosi, bet visgi pavyko pamatyti!),

- patyrėme spalvų terapiją- pasirodo, valtys ne tik apšviestos, bet dar ir keičiančios spalvas!!

O vanduo buvo šiltutėlis, tad ir apsitaškius nebuvo šalta. Nors šiltesnių rūbų reikia- vis dėlto saulei nusileidus oras atvėsta.

Na, o dienos metu pramogos daugiausia buvo su vandeniu arba vandenyje:

- paprastos valtys,

- vandens dviračiai,

- irklentė! Va čia tai buvo naujiena mums visiems! Ir labai patiko vaikams. Kadangi krantas negilus, tai buvo saugi pramoga ar ant jos užlipti, ar į ją laikytis, ar plukdyti kitus ant jos!

- galima išsinuomoti baidares, šito neišbandėme, bet jų nuomos vietų yra.

Dieną vaikai dažniausiai su draugais žaisdavo futbolą (įspūdžiai po futbolo čempionato!). Dar išbandėme biliardą.

Taip pat galima išsinuomoti dviračius, elektrinius paspirtukus, motorolerius (jie kitaip vadinasi, vis pamirštu, tik panašiai atrodo).

Ten, kur yra vandens, yra ir pramogų!