Ar nuo vitaminų gali pykinti nėštukę?

Ar nuo vitaminų gali pykinti nėštukę?

19. Dec 2018, 08:00 Mamyčių klubas Mamyčių klubas

"Sveiki, nežinau, ką daryti - esu 28 savaites nėščia, mėnesį nevartoju vitaminų, o visą laiką iki tol vartojau įvairius nėščiosioms skirtus vitaminus, bet nuo jų pradėjau vemti. Tai nežinau, toliau vartoti vitaminus ar ne?" - sunerimusi klausia Jurgita.

Atsako akušerė Marija Mizgaitienė:

"Jei tikrai vėmėte nuo vitaminų, reiškia, kažkuris iš elementų netinka. Tačiau gali būti, kad vėmimas ir vitaminų vartojimas buvo tiesiog sutapimas. Tačiau jei Jūs tikra, kad būtent vitaminai sukėlė vėmimą, geriau vitaminų komplekso nevartoti.

Juk be galo svarbu, kad Jūsų savijauta būtu gera. Patarčiau maitintis pagal sveikos mitybos piramidę ir tuomet gausite pačias būtiniausias medžiagas. Dar galite vartoti žuvų taukus (geriau kapsulėse), kad nepykintų.

O Jums magnio ir geležies preparatus skyrė gydytojas? Jei ne, patarčiau pasitarti su gydytoju dėl jų vartojimo. Atsipalaiduokite ir mėgaukitės nėštumu, daugiau laiko praleiskite gryname ore ir sveikai maitinkitės. Tai sumažins peršalimo ligų riziką."

Turite klausimų specialistams? Rašykite redakcija@mamyciuklubas.lt

20180928094048-68391.jpg