Aktyvūs užsiėmimai, kurių patariama vengti nėštumo metu

Aktyvūs užsiėmimai, kurių patariama vengti nėštumo metu

27. Oct 2013, 00:00 Mamyčių klubas Mamyčių klubas

Nėščiai moteriai patariama vengti kelių ypač aktyvių užsiėmimų, kurių metu galima pargriūti ar kitaip susitraumuoti.

Specialistai nurodo keletą aktyvių užsiėmimų, kurių nėštukei patariama vengti:

-Atrakcionų parkų lankymas. Vandens atrakcionai, karuselės - nerekomenduojamų veiklų tope nėštumo metu.

-Važiavimas dviračiu ar riedučiais. Jei dviračiu nevažiavai ilgą laiką, tuomet nėštumo metu juo labiau tai nepatariama daryti. Jei nesi profesionali dviratininkė, minimą dviračiu gali bandyti tik iki antrojo trimestro, kol pilvukas dar nedidelis.

-Komandinės sporto šakos. Futbolas, krepšinis ir ledo ritulys - ypač pavojingi žaidimai, kurių metu galima sutraumuoti pilvą ar pargriūti.

-Kalnų slidinėjimas. Slidinėjimas lygiu paviršiumi leidžiamas, tačiau leidimasis nuo kalnų nerekomenduojamas, nes galite susitraumuoti.

-Jodinėjimas ant arklių. Net jei tu ir profesionalė šioje sirtyje, vis tiek didelė rizika nukristi.

-Negalima kaitintis saunoje ar vonioje.

-Bėgiojimas. Jeigu iki nėštumo nebuvai aktyvi bėgikė, dabar tikrai neverta to pradėti. Venk perkaitimo ir gerk daug vandens.

-Nardymas. Jis absoliučiai nėščiajai draudžiamas, nes oro burbuliukai gali sukelti kraujo tekėjimą, o tai pavojinga ir tau, ir kūdikiui.

-Snieglenčių sportas. Padidinta rizika pakenkti pilvui. 

-Serfingas. Padidinta rizika gauti pilvo traumą.

-Tenisas. Lengvas žaidimas leidžiamas, jeigu ir iki nėštumo tuo užsiiminėjai. Bet nėštumo metu gali būti problemų su pusiausvyra ir staigiu sustojimu, todėl būk atidi.

-Vandens slidės taip pat nerekomenduojamos.

Medikai pataria nutraukti bet kokią aktyvią veiklą, jei pasirodo šie simptomai:

-kraujo tekėjimas

-apsunkintas kvėpavimas

-skausmai krūtinėje

-galvos skausmas

-silpnumas raumenyse

-didelis kojų, rankų patinimas

-sumažėjęs vaisiaus aktyvumas

28. Oct 2013, 15:49

Bet mielosios niestutes, vistiek reiketu nepamirsti, kad mum sportuoti reiketu del saves ir del busimo veikelio geroves. Bent 15min. ritine manksta, jinai pagerins jusu visos dienos savijauta.
Cia viena mankstele su kuria draugauju kiekviena ryta.... 😉 http://www.youtube.com/watch?v=nrpaAfmVzCc