Neatsispyrėme ir apsilankėme AB parke Latvijoje. Mūsų įspūdžiai ir video. Pirma dalis

24. Aug 2018, 00:28 Raudonas balionėlis Raudonas balionėlis

Sveikos :)

Šią vasarą tai šen tai ten girdisi, jog šeimos vyksta poilsiauti į Latviją ir aplanko išgirtąjį Avarijas Brigade, arba tiesiog AB parką. Čia apsilankė ir mūsų šeimyna. Įspūdžių parsivežėme devynias galybes, apie juos net filmuką susukome, bus mums prisiminimui, o ir su jumis pasidalinsiu, juk pamatyti geriau nei tiesiog perskaityti ;)

AB parkas įsikūręs Ledmanės miestelyje, nuo Vilniaus mums visai nemažas kelias. Tad į parką važiavome iš vakaro ir pramogavome jau pailsėję. Naktį praleidome Turkalnės miestelyje esančiame 'Turbas' poilsio komplekse. Rinkomės kur geriau apsistoti viešbučio kambaryje ar atostogų namelyje. Pasirinkome namelį ir manau nesuklydome, nes mano nuomone tai pats patogiausias variantas šeimai :)

Išties jis mums buvo kiek per didelis, nes čia buvo net 8 lovos, bet su vaikais vietos nebūna per daug, tad mums viskas puikiai tiko. Namelyje radome virtuvėlę, svetainę, 3 miegamuosius, ir žinoma puikų vonios kambarį.

Čia viskas buvo labai gražu, švaru ir tvarkinga, išties pasijautėme lyg namuose. Tiesa, namelis 2 aukštų, tad esantys laiptai tapo vaikų traukos objektu, man tai nelabai patiko, nes nuolat vaikščiojau su jais, bet vaikams buvo smagu :D

Aplinka taipogi puiki – didelė pieva, vaikų žaidimų aikštelė, milžiniška virvė ant kurios gali suptis visi panorėję, netoliese besigananti avių banda, buvo net miško trasa, bet jos neišbandėme,nes tą vakarą mūsų oras visai nelepino. Bet lepino visas kolektyvas – tikrai malonūs ir atidūs žmonės :) Vakarienę bei pusryčius mums pristatė tiesiai į namelį norimą valandą, o porcijos ir skonis maloniai nustebino. Porcijos pasirodė milžiniškos, jei taip valgytume kasdien, tikrai reikėtų keliauti į sporto klubą :D

Nežinau kuo, bet ši vieta tikrai ypatinga, čia labai paprasta pailsėti, nes esi lyg uždaroje gamtos teritorijoje, pasislepi nuo bet kokio miesto ar miestelio triukšmo, gali tiesiog mėgautis buvimu čia ir dabar.

Ramiai išmiegoję ir sočiai papusryčiavę keliavome į tiek lauktą Avarijas Brigade parką. Apie jį jau iškart kitame bloge :)

Raudonas balionėlis Raudonas balionėlis 25. Aug 2018, 13:29 jaldija

Ačiū! Ten tikrai šauni vieta pabūti, tik gaila mums tą vakarą ir rytą oras nelabai palankus buvo 😀