Mūsų atostogos Bulgarijoje - gabalėlis rojaus kiekvienam

27. Jun 2016, 11:29 Gerda_M Gerda_M

Sveikos, mielosios mamytės!

Kai pamačiau skelbiamą konkursą, kurio tema - tobuliausios atostogos, nesudvejojau parašyti. Juk pernai mudu su vyru ir tada pusantrų Goda skridome į Bulgariją! Laikas, praleistas Auksinėse kopose, buvo tobulas. Bet apie viską iš pradžių.

Skridome septynioms dienoms. Tai buvo pirmasis skrydis mano mergytei ir man pačiai. Taip taip, iki tol nebuvau skridusi lėktuvu, bet nebijau prisipažinti. Juk dar tiek gyvenime skrydžių mūsų laukia! :)

Išsirinkome kelionę "Viskas įskaičiuota" tipu ir sėdome į lėktuvą, skraidinantį į Bulgarijos Auksines kopas. Tai kurortas prie pat Juodosios jūros.

Skrydis - lyg mirksnis

Skridome daugiau nei kelias valandas, mažoji beveik visą laiką pramiegojo man ant rankų. Ji net nepajautė nei lėktuvo kilimo, nei leidimosi. Tik įlipus į lėktuvą ji pasidairė ir nusprendė, kad jokie į planšetę įrašyti filmukai nebus tokie įdomūs kaip rytinis miegelis.

Nubudusi pagerė vandenėlio, pakramsnojo sausainių, kurių man leido įsidėti į rankinį bagažą ir išlipome.

Pirmasis įspūdis - karšta!

Mano mažoji, spėju, nelabai pajautė kažkokio skirtumo, kad esame visai kitur. Tik, kaip dabar pamenu, buvo labai karšta! Juk mūsų kelionė buvo rugsėjo pradžioje, išvykome iš namų Vilniuje naktį, todėl apsirengę buvom su megztukais, striukytėm ir pan. O ten išlipus nutvieskė kaitra ir šiluma. Kol vyras laukė lagaminų, mes skubėjome keisti garderobą.

Viešbutis

Kai rinkomės kelionę, net neabejojome, kad išsirinksime viešbutį, kuriame - viskas įskaičiuota. Žinojome, kad mūs poilsis, prisiderinant prie mažės, bus pasyvus, pagrindinė lokacija bus baseinai ir jūra.

Neapsirikome pasirinkę viešbutį, kuriame - vidinis baseinas. Mamos, ir jūs rinkitės su tokiu pat, nes, kad ir kaip atrodytų lauke karšta, vis dėlto ryte atvirų baseinų vanduo būna per šaltas, todėl norint apsisaugoti nuo ligų ir nelauktų slogų, vertėtų eiti ten, kur peršalimo tikimybė - pati mažiausia.

Taigi, vidiniame baseine niurkdydavomės iškart po pusryčių. Tėvelis su Goda pilstydavosi vandenėliu, o mamytė ant gulto lepindavosi saule. Arba atvirkščiai :)

Apie pietus eidavome suvalgyti pyrago su sultimis, o kol mažylė viešbučio numeryje ilsėdavosi po rytinių įspūdžių, aš ir vėl galėdavau nusileisti prie baseino.

Vakarop eidavome prie jūros. Juo važiuodavome arba traukinuku arba autobusiuku. Autobusiukas man siejasi su nemaloniais atsiminimais - jame nebuvo kondicionieriaus, todėl visą laiką važiuodavome sušilę. Ką jau kalbėti apie kitus keliautojus - nuolat susispausdavom :) Bet dabar net ir tai prisiminti smagu!

Valgiai

Maisto pasirinkimas viešbutyje - gana platus. Mažajai visada rasdavome pietums europietiškos (paprastosios) sriubos, makaronų, dešrelių. Pusryčiams - kiaušiniai, omletai, dešrytė, batonas.

Priešpiečiai ir pavakariai - sultys su sausainiais. Visada juokdavomės, kad sausainiai skanūs it kepti močiutės, todėl ji net juos pradėjo vadinti MO niam niam (suprask - močiutės).

O vakarai būdavo... mūsų su vyru laikas! Pirmajame viešbučio aukšte buvo įsikūrusi terasa. Užmigdydavome tada dar vežime mažylę, apklodavau su antklodėle, pastumdavome atokiau nuo muzikos ir patys leisdavome sau mėgautis atostogų ramybe. Išgerdavome vyno, pakrasnodavome kokių skanėstų ir žiūrėdavome į jūrą. Na, dar žinoma daug fotkinomės, kiek tai įmanoma daryti tamsoje :))) Šypt. :)

Pramogos

Pagrindinės pramogos su mažyle - jūra! Šilta, gaivi, maloni ir pati gražiausia Juodoji jūra. Joje žaisdavome iki pat tol, kol Godos piršteliai, kaip mes sakydavome, nepasidarydavo kaip pas antytę. Tada išlipdavome ir statydavome smėlio pilis netoliese gultų ir skėčių.

Vakarais mėgdavome pasipuošti ir eiti į miestą. Pirkom lauktuves, ragaudavom gatvėje parduodamą maistą.

Dar viena pramoga - traukinukas. Juo važinėdavome net tada, kai neplanuodavom važiuoti prie jūros (jo galutinė stotelė - prie jūros). Tai buvo labai smagi atrakcija mums visiems.

Ką patartume?

Kadangi mažylei viduryje kelionės atsirado problemų su viduriukais nuo pasikeitusio vandens ir maisto, siūlyčiau su savimi turėti vaistukų tam reikalui, nes bent jau Auksinėse kopose vaistinės tikrai nebuvo tokios kaip pas mus, kur visada yra visko ir daug.

Taip pat mes jau žinome,ką darysime kitos kelionės metu - lauktuvių namo parsivešime albumą! Kažkokį įdomų, kuriame matytųsi, kurioje šalyje buvome. Juk nuotraukų daugybė, o dėti į pirktą "Maximoje" - nesinori :)

Taigi, mielosios mamytės, labai linkiu, kad ši vasara padovanotų jums puikias ir nepamirštamas atostogas, pilnas įspūdžių!

Gerda_M Gerda_M 29. Jun 2016, 10:06 Motinėlė

Labas rytas! Kai dukrytei buvo pusė metukų, vykome į Lietuvos pajūrį, ilsėjomės Palangoje. Tiesa, jūra buvo šalta, todėl prie jos nebuvome, o beveik visą laiką leisdavome parkuose, kopose arba jaukiose kavinukėse. Su mažyle kelionė į Bulgariją buvo pirmoji 😀

Gerda_M Gerda_M 28. Jun 2016, 15:39 Motinėlė

Tikrai taip! Geriausi prisiminimai išlikę iki šiol 😀

Gerda_M Gerda_M 28. Jun 2016, 14:50 saulelydis123

🤗

saulelydis123 saulelydis123 28. Jun 2016, 14:30 Gerda_M

Va va, cia Jums pritariu kiekvienam zodziui 😍 - tokios atostogas mes galim tureti kiekvienas ir manau kiekvienas tokiomis megaujames ir dziaugiames. Juk stebuklus kuriame mes patys is visai paprastu dalyku ❤

Gerda_M Gerda_M 28. Jun 2016, 14:22 jaldija

Tikrai taip 😀 Ačiū, kad nepatingėjot perskaityti ir pakomentuoti 😀 🌷

Gerda_M Gerda_M 28. Jun 2016, 14:22 saulelydis123

Aš labai labai nuoširdžiai linkiu ir jums jaukių atostogų. Juk kartais tą rojų galima susikurti ir balkonėlyje, valgant sausainius su sultimis ir dėliojant puzzle su vaikais 😀 O kartais - pas babą sode laistant daržus. Daugybė dalykų priklauso nuo požiūrio. Ir labai ačiū jums už gražius atsiliepimus. Šilčiausi linkėjimai 😘

saulelydis123 saulelydis123 28. Jun 2016, 13:52 Gerda_M

Prabanga bendraja prasme , nes net musu Baltija ne visoms seimoms pasiekiama(nes su nakvyne jau yra prabanga), o cia Juodoji jura.... Kaip ir saket- rojaus kampelis, bet.... ne kiekvienam. Tad dziugu, kai galima pasimegauti tokia kelione bent skaitant kitu pasakojima ❤

jaldija jaldija 28. Jun 2016, 13:37

puikios atostogos👍

Gerda_M Gerda_M 28. Jun 2016, 10:32 saulelydis123

Och kaip miela girdėti! Tai buvo pirmosios mūsų tikros atostogos. Po vestuvių nevykome medaus kopinėti, todėl ši kelionė mums buvo visiems gurkšnis ramybės, džiaugsmo ir laimės. Atostogos tikrai buvo šaunios, o dėl prabangos... na, tikrai greta buvo prabangesnių viešbučių - mūsų, sakyčiau, vidutinės klasės. O dėl viskas įskaičiuota - su vaiku kitaip negali. Dėl savęs tai gali ir sumuštiaką gatvėje nusipirkt vidury dienos, bet kai su vaiku - į viską žiūri gerokai atsakingiau. Ir tai labai normalu bei suprantama 😀

Gerda_M Gerda_M 28. Jun 2016, 10:30 lina_baj

Viduriukai labai stipriai užkietėjo ir mažylė negalėjo tuštintis. Toje vietinėje vaistinėje nebuvo jokių laisvinamųjų arba klizmučių, kurios būtų galėjusios padėti, todėl atvykę į Lietuvą vykome net į ligoninę, kad patys medikai viską sutvarkytų.... Tada buvo daug skausmo ir ašarų, bet viskas gerai, kas gerai baigiasi.

saulelydis123 saulelydis123 27. Jun 2016, 19:23

Pradejus skaityt, atima zada -kazkas nenusakomo.Jauciuosi lyg atsivertus knyga.Net mintis nekiltu apie tokias nezemiskas atostogas net pasvajot -prabanga,kuria taip smagu pasidziaugt kartu su tais,kas megavosi tuo gabaleliu dangaus 😀 Saunias atostogas turejot 👍

lina_baj lina_baj 27. Jun 2016, 19:07

Mes kaip tik ruošiamės važiuot. O į kurią pusę problemos su viduriukais buvo? Užkietėjo ar praskystėjo?

Gerda_M Gerda_M 27. Jun 2016, 16:59 Dovileab

Aš irgi bijojau, bet sprendimą priėmiau po to, kai supratau, kaip mano dukrytei norisi būti prie jūros arba tiesiog vandens telkinyje, bet Lietuvoje nėra tam sąlygų - Baltija be proto šalta, o gūsingas vėjas iš jos išlipus, veda link ligų. Tad nusprendėme geriau ryžtis skrydžiui ir bandyti atostogauti svetur. Ačiū Dievui, neparsivežėme jokios slogos, neužsikimšo nosytė ir nebuvo jokių problemų, kurios galėtų atgrasyti nuo tokio tipo kelionių. Žinoma, kiekvienas vaikas skirtingas, bet manoji, panašu, auga tikra keliauninkė 😀

Dovileab Dovileab 27. Jun 2016, 15:46

Įdomu paskaityti labai ir dar patarimų išgirsti. Nors mūsiškei jau 1 m. ir 8 mėn., kol kas tolesnei kelionei ir lėktuvu, dar neryžtame. Nors rudenį būtų tikrai labai smagu į kokį šiltesnį kraštą...