Mamų verslas: vaikiškų drabužių prekės ženklas „Rock and Mouse”

Mamų verslas: vaikiškų drabužių prekės ženklas „Rock and Mouse”

05. Jul 2021, 09:00 Mamyčių klubas Mamyčių klubas

Verslininkė Ieva Trumpekoja ilgai puoselėjo mintį pradėti savo verslą, tačiau idėja sukurti vaikiškų drabužių prekės ženklą „Rock and Mouse” realizavosi tik tapus mama.

Dar iki motinystės kasdien dirbant tarptautinėje audito ir konsultavimo įmonėje, I.Trumpekojos niekada neapleido mintis, kad ji kada nors turės savo verslą. Tačiau ši idėja išsigrynino tik susilaukus vaikų. Taip gimė vaikiškų drabužių prekės ženklas „Rock and Mouse”, kuris daugeliui žinomas dėl savo ryškių, spalvingų ir kokybiškų vaikiškų drabužių, sukurtų Latvijoje.

„Pirmus šešis mėnesius tiesiog mąsčiau apie savo verslą. Tačiau vidinis įsitikinimas, kad būtent dabar yra tinkamas laikas jį pradėti, atsirado, kai sužinojau apie savo antrąjį nėštumą“, - prisipažino „Rock and Mouse” įkūrėja. Tolimesniems žingsniams Ievą pastūmėjo pasivaikščiojimų su vežimėliais draugė, kuri vis klausinėdavo, kaip jai sekasi.

Kaip suderinti motinystę su verslu?

Ieva neslepia, jog motinystė ją užgrūdino. „Būti daugiavaike mama - tai išties šiek tiek panašu į verslo valdymą. Norėčiau turėti daugiau rankų, paroje - daugiau valandų, nes tuo pačiu metu turiu spręsti begalę klausimų ir reikalų“, - sako moteris. Jos manymu, tiek mamos, tiek moterys-verslininkės puikiai sugeba priimti įvairius sprendimus ir paskirstyti prioritetus.

Tai, kad Ieva yra keturių vaikų mama, taip pat padarė didelę įtaką kuriamų drabužių dizainui. Planuodama, kuo kasdien aprengti keturis vaikus, kiekviena mama supras, kaip svarbu, kad drabužiai ne tik gerai atrodytų, bet ir būtų praktiški - draugiški vaikams, lengvai prižiūrimi ir neprarastų išvaizdos po kelių skalbimų. Dėl šios priežasties vaikiški drabužiai „Rock and Mouse“ yra gaminami su praktiškais atspaudais ant nesiglamžančio audinio, turi papildomus lopus ant kelių ir alkūnių. Tai galioja ne tik kasdienėms drabužių linijoms, bet ir išeiginiams drabužiams, kuriuos Ieva kuria taip, kad juos būtų lengva tarpusavyje derinti, ir jie nebūtų užmiršti po pirmojo dėvėjimo. „Vaikai - mano įkvėpimas“, - sako Ieva.

Didžiausias iššūkis - nugalėti savo baimes

Kiekviena diena versle - iššūkis, nes kai tik vienas klausimas išspręstas, atsiranda kitas. Žvelgdama į savo verslo pradžią Ieva sako iš pradžių buvusi pernelyg naivi, manydama, kad po iššūkių ateis ramybės periodai. Dabar ji supranta, kad verslas yra procesas, kuris niekada nesibaigia.

„Didžiausios problemos buvo pačioje pradžioje, kai turėjau nugalėti savo baimes. Su kiekvienu renginiu įgijau vis daugiau pasitikėjimo savimi ir suvokimo, kad toliau bus lengviau “, - pasakoja E.Trumpekoja.

Moteris versle

Akivaizdu, kad viena iš problemų, su kuriomis susiduria moterys ir mamos versle, yra visuomenės pasmerkimas. „Man atrodo, kad moterį visada pasmerks dalis visuomenės - dėl to, kad ji neturi vaikų, dėl to, kad turi tik vieną vaiką, arba dėl to, kad turi per daug vaikų. Sėdi namuose ir nieko neveikia, arba grįžta į darbą, arba kuria savo verslą“, - atvirai savo pastebėjimais dalinasi Ieva. Neslepia pradžioje taip pat jautusi šį viešą pasmerkimą, tačiau laikui bėgant kritikai ji tapo abejinga. Priėmusi savo vaidmenį ir padariusi pasirinkimą Ieva nebekreipė dėmesio į aplinkinių kalbas. Dabar moteris mano, kad iš pradžių jaudinosi dėl kitų nuomonės, nes pati nebuvo tikra dėl savo pasirinkimo.

Vaikiškų drabužių „Rock and Mouse“ kūrėja prisipažįsta, kad jai pasisekė su žmonėmis, kurie ją visuomet rėmė ir palaikė - šeima, draugais ir pažįstamais.

Geriau gailėtis dėl to, ką padarei, nei dėl to, ko nepadarei

Ragindama kitas mamas nebijoti siekti savo svajonių Ieva pabrėžia: geriau gailėtis dėl to, ką padarei, nei dėl to, kad visai nepabandei.

„Galima ir nebandyti, bet tada neįgysite patirties, naujų kontaktų, įspūdžių ir idėjų. O juk viskas gali puikiai pavykti! Jūs laimėsite bet kuriuo atveju. Negalite tapti nugalėtojomis nebandydamos “, - sako Ieva, norinti įkvėpti kuo daugiau moterų pradėti daryti tai, kas patinka.

Vaikiškų drabužių prekės ženklas „Rock and Mouse”

  • Pirmieji prekės ženklo kūrimo žingsniai - 2015 m. gruodį.
  • 2018 m. įmonė sukuria originalius atspaudus ant audinių, kasmet pristatydama bent dvi drabužių kolekcijas.
  • „Rock and Mouse” tikslas - sukurti kokybišką, patogią aprangą, kurią vaikai norėtų dėvėti!
  • „Rock and Mouse” drabužius galima rasti www.rockandmouse.com

Jei turite nedidelį savo verslą, kurį paskatino motinystė, papasakokite apie jį mums! Parašykite: redakcija@mamyciuklubas.lt