Kelionė traukiniu Vilnius-Trakai

24. Jul 2021, 20:05 ViktorijaBudene ViktorijaBudene

Vis pasikalbėdavome su vyru, jog būtų smagu susiplanuoti išvyką traukiniu, ir vaikams nauji įspūdžiai, ir patys važiavę tik studijų laikais. Tad šiltą šeštadienio dieną su draugų šeima išvykome į Trakus. Bilietus pirkome stotyje, kainos suaugusiam 1,8 eur, vaikams iki 6 m. nemokamai, iki 11 metų 50 proc.nuolaida. Bent taip nugirdome, kuomet už mūsų bilietus pirko grupė moksleivių.

Atėjus į reikiamą peroną supratome, kad tikrai senokai buvome.Traukinys, ne tas kuriuo kas šeštadienį važiuodavome į tėviškę. Naujas, dviejų aukštų, durys atidaromos automatu nuspaudus mygtuką, staliukai pasidėti daiktus, virš sėdimų vietų skirta pasidėti daiktams tarsi lėktuve :) Tikras komfortas. Reikia dėvėti veido kaukes, bet tai nėra naujiena :) Važiuojant nesijaučia jokio kratymo, matyt dar gyvi mano įspūdžiai :)

Kelionė į vieną pusę neilga, bet įspūdžių vaikams daug, matyti prasilenkiančius traukinius. P. S. žmonių daug, mūsų vagonas pilnas buvo.

Atvykus į Trakus, tikslas buvo pilis. Pasivaikščiodami pakrante, skanaudami ledus pasiekėme pilį, kadangi jau buvo pietų metas, prisėdome pasistiprinti, šalia buvo žaidimų aikštelė, mums buvo laiko ramiai pavalgyti, o vaikams pažaisti. Laikas praėjo nepastebimai. Planavome grįžti pietų metu, bet grįžome tik vakariniu laiku ir tai bėgome iki traukinio. Atrodo, ką veiksi, bet su vaikais pramogų netrūksta. Svarstėme plaukimą laivu, bet vaikai buvo nuvargę, galvojome užmigs, palikome kitam kartui, kuris tikrai nusimato.

Kadangi be automobilio, tai žingsnių nueita nemažai. Puikus sportas, priminimas, jog reikia daugiau judėti :)

Rekomenduoju šeimoms išbandyti šią atrakciją, ypač su mažesniais, kurie domisi technika, mašinomis, traukiniais.

Gerų įspūdžių ir jums :)

P. S. Pagrindinė straipsnio nuotrauka iš ankstesnių mūsų apsilankymų Trakuose. :)