Vasaros gidas: Kelionė į Birštoną

25. Jun 2014, 19:41 InetaBu InetaBu

Prieš keletą mėnesių su mylimiausiu vyru nusprendėme savo pirmąsias vestuvių metines atšvęsti Birštone. Nieko nelaukdami rezervavome viešbutuką ir nekantraudami laukėme birželio pabaigos. Išsiruošėme visi trys: mama, tėtis ir sūnelis :) Viešbutuką rinkomės tiesiog per interneto paieškas.

Išaušusi diena nežadėjo nieko nauja: lietus, debesys, saulė, vėjas ir vėl viskas iš naujo :) Kaip ir visas šių metų birželis. Apie pietus išvykome iš sostinės link Birštono, o važiuojant vis toliau mus saulė vis labiau džiugino :) Taigi, savo tikslą pasiekėme greitai, nuo sostinės iki Birštono apie 90 km. Buvome rezervavę Royal SPA Residence viešbutį, mus labai nustebino didelis kambario plotas, nes neturėjome jokių problemų jame pastatyti vežimėlį, mūsų kambaryje buvo ir balkonas, ir virtuvėle, ir sofutė, ir vaiko lovytė. Visas komplektas:) Viešbučio koridoriais labai platūs, yra net trys liftai.20140625193958-64236.jpg

Pasistiprinę išlėkėme į Birštono miestą, kuris nuo viešbučio įsikūręs už poros kilometrų, tad vienintelis nepatogumas tas, kad turėjome važiuoti automobiliu iki miesto. Miestas mus nustebino ramuma, ramiu tempu ir tyla. Pasikinkę vežimuką nusprendėme apvažiuoti visą miestą: pradėjome nuo Tulpės sanatorijos, prie jos esančioje Šv. Antano Paduviečio bažnyčioje matėme daug vestuvių ir apėmė toks gražus jausmas :) Pasigėrėję gražiais vaizdais keliavome link Birštono simbolio – Birštono biuvetė, iš kurios teka Vytauto mineralinis vanduo. Šiuo metu biuvetė jau sutvarkyta, šalia tik vyksta renovacijos darbai, tvarkoma aikštė prieš Birštono Kurhauzo.20140625194023-13100.jpg

Paragavę vandenuko patraukėme link pėsčiųjų tako, jis naujas, patogus važiuoti su vežimuku ir grožėtis šalia vingiuojančio Nemuno vaizdais. Einant šiuo taku galima pasivaišinti ir kava ar arbata, kuria prekiaujama šalia tako, pasistiprinti pica, atsirado mažų kavinukių. Vaikučiais gali pasivažinėti mini automobiliukais, o didesni – ir kokią kanoją išsinuomoti :)

Eidami taku pasiekėme estradą ir pasukome į mišką, kuriame mus labai nustebino tvarka, jame įrengta begalė įvairių treniruoklių, galima žaisti ir stalo tenisą, važinėti dviračiais, įrengtos žaidimų aikštelės vaikučiams. Tad tai tikrai nuostabi vieta šeimoms su vaikučiais, nes pramogų ras visi.20140625194124-42062.jpg20140625194107-61864.jpg

Kalbant apie maitinimo vietas – matėme pora picerijų, kavinukių ir netgi sušinę, kurioje darbuojasi vienos šeimos merginos su mama. Kainos...panašios kaip mūsų sostinėje, matyt orientuojasi į turistus. Mieste sutikome daug užsieniečių, mūsų viešbutyje turėjau malonią pažintį su moterimi iš Teksaso ir labai smagiai pabendravome :)

Artėjant vakarui grįžome į viešbutį, ten pasimėgavome vandens procedūromis, pirtimis ir sočia vakariene. Aišku, buvo ir kuriozų, kai padavėjos paprašę, ar galima gauti duonos, išgirdome atsakymą, kad jie turi tik keptą ciabatta :) O mes supratome, kad tai bus kažkas panašaus į duoną prie alaus :) Ech, kartais nesusikalbėjimas sukelia daug juoko J Pusryčiai viešbutyje buvo jaukūs, žmonės ramūs, niekur neskubantys, su vaikučiais šeimų nemažai. Labai jauku buvo pusryčiauti prie gražiai paserviruotų stalų su baltomis staltiesėmis ir nuostabiu vaizdu į Pušyną.

Sekančią dieną aplankėme Škėvonių atodangą, atsiveria tikrai gražus vaizdas. Ir...patraukėme link namų, kad per daug nenuvargintume mūsų mažiausiojo ;)20140625194147-41642.jpg

26. Jun 2014, 13:25 Goda_Mamyciuklubas.lt

Džiugu girdėt, kad keičiasi, jau net ir mintis šmėstelėjo aplankyti 😀 Nes dabar Birštonas sukelia tik alkio asociacijas 😀 😀 😀

Goda_Mamyciuklubas.lt Goda_Mamyciuklubas.lt 26. Jun 2014, 09:21 Mutter

Žinokite kaip šiemet pasikeitė Birštonas maisto klausimu!
Atsidarė Sušinė pagrindinė aikštėje, Kurhauze įsikūrė prabangus ir brangus restoranas, o krantinėje - picerija su sėdmaišiais (tiesa, veikia tik savaitgaliais). Dar jogurtinių ledų baras, važinėja kavos vežimėlis... Žodžiu, keičiasi Birštonas šiuo klausimu į labai gerąją pusę.
O dėl lankytinų vietų - ten lankytinos sanatorinės procedūros, baseinas ir žaidimų aikštelės su vaikais, kurios tobuliausios Lietuvoje (man lenkia ir garsiąją Palangos aikštelę) 😀)) kiti objektai tai tokie...

Goda_Mamyciuklubas.lt Goda_Mamyciuklubas.lt 26. Jun 2014, 09:18

J raides "prarinkau" - manau jos atsirado dėl šypsenyčių - kopijuojant tekstą su šypsenų paveiksliukais jie virsta J raidėmis...

25. Jun 2014, 21:17

O mes pernai metais buvon Birštone ir likau šiek tiek nusivylusi: pirmiausia dėl to, kad tik po 2 val. ieškojimo pagaliau radom, kur pavalgyti, per daug visur ramu ir mažokai lankytinų vietų. Aišku kiekvienas pagal save. Džiugu, kad patiko! Aprašymas tikrai puikus.
Man pasidarė įdomu, o kaip jūs ten į tas pirtis ir vandens procedūras ėjot, su mažiuku? 🤓|

25. Jun 2014, 20:52

Šauniai 😀
P.S.ir man taip būma su tom J 😀

motinysteveza motinysteveza 25. Jun 2014, 20:35

o kelionė puiki 😀

tikriausiai todėl, kad rašė tekstuką worde su šypsenėlėmis, jį nukopino čia ir tos šypsenėlės virto J raide 😀