Kaip mamytėms vykdyti e.prekybą? Patarimai, kaip pasiekti sėkmę

Kaip mamytėms vykdyti e.prekybą? Patarimai, kaip pasiekti sėkmę

30. Dec 2022, 15:04 Mamyčių klubas Mamyčių klubas

Motinos ir taip turi daug darbo. Bet tai nereiškia, kad negalite pradėti savo verslo! Nors yra daugybė kliūčių, susijusių su verslo kūrimu auginant vaikus, milijonai mamų visame pasaulyje sėkmingai derina motinystę ir verslumą. Tereikia turėti puikią idėją, išsikelti aiškius tikslus, pasirūpinti marketingo strategija, paruošti produktų nuotraukas bei vaizdo įrašus (šiuo klausimu pagalbą rasite, apsilankiusios econtent.store). Kaip visa tai atlikti sėkmingai?

Pradėkite nuo tikslų ir sukurkite strategiją

E. prekybos rinkodaros kelionę reikia pradėti nuo tikslų nustatymo. Žinoma, norite padidinti pardavimus. Tačiau būtina išsiaiškinti, kaip tai padaryti. Yra keletas būdų, kurie padės išsiskirti iš kitų e. prekybos įmonių. Galite sutelkti dėmesį į:

  • skatinti daugiau lankytojų srauto į savo internetinę parduotuvę;
  • gerinti konversijų rodiklius;
  • ruošti el. pašto naujienlaiškį;
  • auginti sekėjus socialiniuose tinkluose;
  • bendradarbiauti su nuomonės formuotojais.

Turėsite sukurti strategiją, kuri sujungtų visus šiuos metodus ir leistų auginti e. prekybos prekės ženklą. Nustačius tikslus, galėsite imtis įgyvendinamų veiksmų jiems pasiekti. Įgyvendindamos šiuos tikslus vieną po kito, matysite, kaip didėja pardavimų skaičius.

Pasirinkite paprastą turinio valdymo sistemą

Jei dar tik ruošiatės paleisti internetinę parduotuvę, pirmiausia pasirinkite lengvai naudojamą turinio valdymo sistemą. Jei jau turite parduotuvę ir nesate patenkintos dabartine įranga, dar nevėlu ją keisti. Kokybiškos e. prekybos platformos užtikrins lengvai naudojamą sąsają bet kuriai pradedančiai mamai verslininkei ir suteiks naudingas funkcijas.

Naudokite nemokamų dovanėlių psichologiją

Visi mėgsta gauti ką nors nemokamai. Bet kokios akcijos skatina konversijas. Nemokamos dovanos veikia ypač gerai, net jei jų vertė nėra didelė. Klientai nemokamą dovaną vertina net labiau nei didesnės piniginės vertės nuolaidą. Tai ypač aktualu, jei pasinaudosite galimybe pristatyti naujus produktus arba išvalyti senas atsargas. Siūlydamos nemokamą dovaną skatinate klientus išleisti daugiau, nei jie planavo.

Dažnai pasitaikančias problemas sprendžiantys produktai

Kai kurių namuose dirbančių mamų internetinis verslas gimė išsprendus problemą. Nesvarbu, ar tai būtų varginančio proceso sprendimas (pvz., automobilio kėdutės montavimas į automobilį, ar nuolat išsiliejantis kavos puodelis), mamos išradingai siūlo išeitis, kurios palengvina gyvenimą ir padeda išvengti streso. Jos šiuos sprendimus paverčia pinigus uždirbančiais verslais.

2011 m. viena nusivylusi mama nusprendė sukurti produktą, kuris išspręstų problemą, su kuria ji kasdien susidurdavo. Jai reikėjo geresnės nešioklės savo kūdikiui. Kitos, kurias ji buvo išbandžiusi, nebuvo lengvai nešiojamos, patogios ar estetiškos. Niekas, ko ji nerado rinkoje, neatitiko jos norų ir poreikių, todėl ji nusprendė sukurti savo nešioklę.

Neskubėkite su paleidimu

Viena didžiausių nesėkmingų e. prekybos verslininkų daromų klaidų - priverstinis arba skubotas svetainės paleidimas. Turite tik vieną šansą paleisti svetainę ir negalite to sugadinti. Nors galima nusipirkti domeno vardą ir sukurti puslapį Coming Soon, turėtumėte vengti didžiojo atskleidimo, kol nepradėsite esminių darbų (SEO, turinio rinkodara, socialiniai tinklai, mokama reklama ir t. t.).

Svarbiausia - vizualai

Yra vienas paprastas dalykas, kurį galite padaryti, kad savo produktų puslapiuose interneto lankytojus paverstumėte klientais. Apskaičiavimai skiriasi, tačiau maždaug 50 % žmonių, patekusių į e. prekybos produkto puslapį, pažiūri vaizdo įrašą apie produktą. Dar daugiau potencialių klientų tikisi išvysti kokybiškas produkto nuotraukas. Šiuolaikiniame pasaulyje profesionalus vaizdo turinys yra būtinas.

Galite sukurti trumpus reklaminius vaizdo įrašus, kuriuose vaizduojami žmonės, dėvintys arba naudojantys gaminį. Tai, kaip pateikiate savo produktų vaizdo įrašus, tampa prekės ženklo dalimi. Jei šie video bus e. prekybos strategijos dalis, žmonės su prekės ženklu užmegs didesnį emocinį ryšį.