6 pratimai palengvinantys pėdų, kelių ir klubų skausmą

6 pratimai palengvinantys pėdų, kelių ir klubų skausmą

19. Oct 13:51 Ingute26 Ingute26

Visi kartais patiriame smulkias traumas, dėl ko vėliau jaučiame skausmą ar jautrumą klubų, kelių ar pėdos srityse. Siūlome 6 paprastus pratimus, kurie padės jums sumažinti nemalonius pojūčius.

 

PASISTIEBIMAI

Atsistokite tiesiai, galite laikytis už kėdės atlošo ar stalo.

  • Lėtai stiebkitės, kol stovėsite ant pirštų galų.
  • Lėtai leiskite kulną ant žemės.
  • Kartokite 10-15 kartų.

Šis pratimas padės sustiprinti jūsų čiurną ir raumenis esančius prie kulno.

 

VAIKŠČIOJIMAS ANT PIRŠTŲ GALŲ 

Šis pratimas labai paprastas, galite jį atlikti darant įvairias kasdienines veiklas. Paprasčiausiai

vaikščiokite pasistiebę ant pirštų galų greitesniu žingsniu. Pasistiebę vaikščiokite 5-10 min. arba kol pavargsite.

Tai sustiprins jūsų blauzdas ir pėdas. 

 

PĖDOS SUKIMAS RATU

Šio pratimo metu galite  stovėti arba sėdėti, kaip jums patogiau.

  • Pakelkite vieną koją.
  • Sukite pėdą ratu iš pradžių į kairę, po to į dešinę pusę.
  • Kartokite šį pratimą po 20 kartų kiekvienai kojai.

 

PASIPRIEŠINIMO PRATIMAS 

Šiam pratimui jum reikės elastinės juostos.

  • Vieną elastinės juostos galą pritvirtinkite prie lovos kojos ar prie kito sunkaus namų baldo.
  • Atsisėskite vieną koją ištiesę, o kitą sulenkę, kad būtų patogu.
  • Kitą elastinės juostos galą uždėkite ant ištiestos kojos pėdos viršaus.
  • Lėtai lenkite kojos pirštus link savęs.
  • Kartokite 10-15 kartų kiekvienai kojai.

Šis pratimas padės sustiprinti blauzdas ir šlaunis.

 

PIRŠTŲ MANKŠTA

Šį pratimą galite atlikti įvairiais būdais:

  • Sulenkite ir ištieskite kojų pirštus, kai koją laikote ant kulno.
  • Patieskite ant grindų rankšluostį ir bandykite sugriebti jį su kojų pirštais.
  • Paberkite ant grindų mažų kamuoliukų ar kitų smulkių daiktų, pabandykite juos surinkti tik su kojomis.

 

PĖDOS MASAŽAS KAMUOLIUKU

Šiam pratimui jums reikės teniso kamuoliuko, arba panašaus dydžio bei kietumo kamuoliuko.

Atsisėskite ant kėdės.

Kamuoliuką padėkite ant žemės, tada vieną koją ant kamuoliuko.

Lėtai ridenkite kamuoliuką per pėdą, nuo pirštų galiukų iki kulno.

Mėgaukitės masažu! 

 

MASAŽAS

Akupresūra, kitaip dar žinoma kaip taškinis masažas, plačiai naudojamas visame pasaulyje. 

Jeigu vakarais jaučiate pėdų nuovargį, siūlome išbandyti šį paprastą kojų masažą, kuris greitai palengvins jaučiamą skausmą.

Uždėkite savo rankų nykščius kaip pavaizduota paveikslėlyje (Vieną nykštį - tarp kojos nykščio ir antro piršto, kitą nykštį - tarp 4 piršto ir 5 piršto. Abu nykščiai turėtų būti atitolę apie 1cm nuo tarpupirščių). Švelniai masažuokite abi pėdas.

 

Straipsnis paruoštas Activel komandos. Tikimės, kad šie pratimai padės jūsų skaudančioms kojoms. Norėdami sužinoti daugiau inovatyvių dūdų kaip sumažinti pėdų skausmą kviečiame apsilankyti https://www.activel.lt