Nuo rugsėjo mėnesio Augustė lanko Dailės mokyklą. Nepasakyčiau, kad Augustė turi išskirtinių gebėjimų dailei, tiesiog, mokykloje vaikas leidžia visą dieną, tad pamaniau - kodėl gi to laiko nepanaudojus prasmingai veiklai?..Juolab, kad vaikui piešti patinka. Patį mokytoją Augustė matė tik vieną kartą, o po to karantinas sujaukė planus rimtai mokytis dailės. Prasidėjus nuotoliniam ugdymui, mokytojas elektroniniu paštu atsiųsdavo užduotis.
Kartais mokytojas per mokyklą perduodavo priemonių: piešimui skirtų lapų, molio.
Na, dailės mokytoją atstoti teko man. Vaikui šiek tiek patardavau, tačiau darbų už ją nedariau ir nesikišau ten, kur turėtų pasireikšti vaiko kūrybingumas. Kai darbai būdavo pabaigiami, fotografuodavau ir elektroniniu paštu siųsdavau mokytojui. Kartais sulaukdavome mokytojo pagyrimo, ir vėl gaudavome naujas užduotis. Augustei patiko piešti, bet labiausiai - lipdyti. Gautą nemažą molio gabalą "sutvarkė" per vieną vakarą, prikurdama ne tik to, ko reikalavo mokytojas, bet ir dar visokių kitokių dalykėlių. Štai keletas Augustės atlikų darbų:
Reikėjo akvarele nupiešti kaktusą, augantį namuose. Augustė pasirinko kaktusą, augantį stikliniame inde.
Iš molio nulipdyti vorai. Tematika - Helovyno šventei.
Mylimas animacinio filmuko herojus. Darbas atliekamas pieštukais. Rekalavimas - kad fonas būtų juodai baltas.
Namelis. Lipdytas iš modelino, kadangi Augustė molį jau buvo seniai sunaudojusi :-)
Tapyba. Vaiduoklių pilis.
"Kas gyvena po lapais?". Grafika. Prisirinkti lauke natūralūs medžio lapai buvo apvedžioti, po to ilgai ilgai darbuotasi paprastais pieštukais (skirtingumo minkštumo), nes piešimo lapas buvo A2 formato. Tikras iššūkis judriai pirmokei!
Tai štai. Tokie gana savarankiški Augustės darbai. Gaila labai labai, kad vaikas neteko galimybės pasinaudoti dailės mokyklos mokytojo patarimais. Manau, ir vaiko darbai būtų kur kas rimtesni, profesionalesni.
Labai gražu!
Ačiū, mamytės!?
Labai gražu!
Šauniai dukrelė padirbėjo ? nuostabi mergaitė ir jos kūrinėliai. ?
Kaip šauniai ir kūrybingai.
Šaunuolė mergytė.?