Sūrio ir alaus kelio link

24. Mar 2010, 08:00

Ilgajam savaitgaliui įpusėjus, mes su vyru išvažiavome į kelionę po Lietuvą. Labai jau mus sudomino pavadinimas „Sūrio ir alaus kelio link“. Skaniai skamba, ar ne? Štai mums irgi panašiai pasirodė.

Iš pradžių nuvykome į Rokiškį, kur pabuvojome labai gražioje ir jaukioje bažnytėlėje, paskui praėjome pro miesto centrą ir nukeliavome į dvaro rūmus. Žinokite, net neįsivaizdavau, kad galima pamatyti tokį grožį: kai stovėjome prie dvaro rūmų, tai priešais matėsi Rokiškio centrinė aikštė ir ta graži bažnyčia, kurią aplankėme pirmiausiai.

{pic:1}

Bet, žinoma, negaliu aprašyti visko, ką tuomet jaučiau, Jums reikėtų pamatyti tą nerealų vaizdą savo akimis. Pačiame dvare yra įsikūręs muziejus, kurį irgi aplankėme ir būtent ten mums parodė trumpą filmuką apie sūrio gamybą.

{pic:2}

Taip pat pavaišino laaabai skaniu sūriu, papasakojo bei parodė įvairius medinius puodus, o galiausiai mes užsukome į vieną ekspoziciją, kur visi dalykai išdrožti vien iš medžio. Pasakiškas grožis, negalėjau patikėti, kad tokius dalykus galima padaryti savo rankomis.

Po kelionės į Rokiškį traukėme į Biržus. Ten mūsų laukė dar vienas nepakartojamas sustojimas – tai Biržų pilies muziejus, kur dalyvavome specialioje programoje „Žaldoko alus“. Prisipažinsiu, jog nesu iš tų žmonių, kurie moka dainuot arba šokt, tačiau paragavusi Žaldoko alaus ir sūrio, dainos liejosi laisvai.

{pic:3}

Iš pradžių mums pagrojo muzikantai, papasakojo, kaip gaminamas alus, o tuomet mokėmės dainuoti, šokti, buvo įvairių konkursų ir laikas lyg sustojo, buvo nepakartojamai šilta ir smagu, norėjosi pasilikti ten...nors ir amžinybę.

Štai kokią dainą išmokome:

Auksa spurgelis,

Unt viršūnėlės

Kukuoj gegute.

Pabandykite ir Jūs padainuoti, labai linksma. Paskui nuvykome į patį ilgiausią pėsčiųjų tiltą ir kelionės pabaigoje turėjome aplankyti Karvės uolą, tačiau kelias buvo per daug apsnigtas, tad išgirdome tik gido legendą apie tą nuostabią vietelę.

{pic:4}

{smallpic:5}

Taigi, jei norite smagiai ir turiningai praleisti savo laisvalaikį, tuomet pirmyn „Sūrio ir alaus kelio link“.

26. Aug 2010, 11:24

😃 nu cia tai mima 😃

25. Mar 2010, 20:46

OIJ, Aš taip pat tikra keliauninkė 😃 Tik dėja, labiau po užsienius nei Lietuvoi 😛 Įdomus pasakojimas 😀

24. Mar 2010, 14:24

šauni kelionė,aš gyvenu Biržuose,bet dar nesu buvusi pilyje,vis nesusiruošiu,šeima labiau mėgsta išvykas į gamtą

24. Mar 2010, 11:14

liauryt mes atšilus orams irgi planuojam LT maršrutą, kol kas dalyvauja 2 šeimos, o kaip bus toliau, pamatysim😀

24. Mar 2010, 10:50

mes praeita vpavasari 3 seimynos su vaikais susidarem marsruta -birzai, pakruojis. taip pat aplankem, dvara, ejom ilguoju tiltu, buvom tose vietose, kur filmavo TADA BLINDA, lankemes karves oloje. si musu paciu suorganizuota kelione paliko neisdildoma ispudi. Buvo smagu pamatyti savo krasta.

24. Mar 2010, 10:47

keliauti visada smagu 😀 o ypac su gera kompanija 😀

24. Mar 2010, 10:26

įsivaizduoju kokia smagi kelionė 😃

24. Mar 2010, 10:22

smagu:]

24. Mar 2010, 09:21

žinokit, man kelionės - tai tikras gėris😀 mes jau su vyru planuojame, kai bus šilčiau važiuosim po įvairius LT miestelius su savo angeliuku😀 lakstome po visokias Turkijas, Graikijas, Ispanijas, o juk mūsų Lietuvoj tiek daug vietų neaplankytų😀

vaidlina vaidlina 24. Mar 2010, 08:41

ta dainą teko dainuoti studijų metais😀 žinau dar vieną dainą apie alutį: Kaklelis gerti ištroško, dantys į kaulą sudžiūvo. Neškit aluką geltoną - aš būsiu baltai raudona ....

24. Mar 2010, 08:39

buvau ne viena karta karves oloje😉 buiki vieta. mano gimtine Rakiskis 😃 gyvenau ten 15 meteliu. tikrai grazus, jaukus miestelis. yra ka aplankyti...