Šįkart siūlome Jums nuvykti į Jūrmalą ir Rygą

30. Aug 2010, 09:00

Pirmiausia mes su šeima nusprendėme nuvykti į Latviją per savo atostogas, nes norėjome pasiplaukioti upės laiveliu "New way".

Mes perskaitėme, kad šis laivelis gali plukdyti net iki 100 žmonių vienu kartu, ir tai seniausias susisiekimo būdas tarp Jūrmalos ir Rygos.

Plaukiant "New way" laiveliu jo keleiviai supažindinami su Jūrmalos kultūrinėmis ir istorinėmis įžymybėmis. Žinoma, kad ir mes susigundėme, norėjosi išbandyti kažką naujo.

Bet mums nepasisiekė, kadangi išvažiavome iš Ventspilio gana ankstyvą rytą, o Jūrmaloje jau buvome apie 12val., tačiau sužinojome, kad "New way" laivelis plukdo keleivius 14 bei 15. 30 val. po Jūrmalos apylinkes, o norint patekti į Rygą reikėtų laukti net iki 17 val.

Mes truputį nusiminėme, nes galvojome, kad pasiplaukiosime laiveliu, nuvyksime iki Rigos, o jau tenai aplankysime numatytą muziejų.

Deja, teko pakoreguoti savo planą. Taigi, kiek atsipūtėme po kelionės prie ten esančio tiltelio ir nusprendėme nuvykti į aviacijos technikos muziejų.

Reikia pasakyti, kad tas muziejus kūrėsi net 43 metus. Jis yra vienas didžiausių Baltijos jūros regione ir niekada negavo jokios valstybinės paramos! Aviacijos technikos muziejuje mes pamatėme daugybę tarybinės aviacijos technikos.

Be to, negalėjome atsistebėti, kad tenai eksponuojama technika yra iš įvairių pasaulio kampelių, ir visa ji taip gerai prižiūrėta, dar kartą pasikartosiu - technika išlaikyta be jokios valstybinės paramos, viskas iš ten dirbančių žmonių entuziazmo bei užsispyrimo.

Vienintelis minusas, kad nėra gido. Žinoma, būtų galima pasiklausinėti kažko ten dirbančių žmonių, bet man asmeniškai nelabai norėjosi atitraukti jų nuo darbo. Po apsilankymo muziejuje mes galiausiai nusprendėme pailsėti Jūrmalos paplūdimyje, kad galėtume atgauti jėgas prieš būsimą kelionę į Siguldą.

Žinoma, tikiu, jog Rygoje ir Jūrmaloje yra daugybė kitų vietų, bet mūsų pasirinktas maršrutas buvo būtent toks. Taigi, siūlome ir Jums nuvykti ir aprašyti savo patirtus įspūdžius.

01. Sep 2010, 11:22

kaip faina, kaip norėčiau ir aš ten pabuvoti 😉

31. Aug 2010, 09:26

Jūrmala iš tiesų jaukus ir mielas miestukas, daug sykių teko būti, kadangi mums būdavo arčiau važiuoti i Jūrmala, nei į Lietuvos kurortus, tačiau man nepatinka jūra ten, jaučiasi, kad yra įlanka..

30. Aug 2010, 22:27

Teko ir man pabuvoti Jurmaloje, gražus miestas 😀 🌷 O ši muziejų ir aš norėčiau aplankyti! Man labai viskas patinka kas skraido 😃 👍

30. Aug 2010, 13:59

ot keliauninkai😀

30. Aug 2010, 12:47

kaip idomiai turetu buti 😉

30. Aug 2010, 12:05

mes ir buvome, tik tada as dar laukiausi, labai viskas patiko😀 siemet neisejo nuvykti, nes susigraibem per velai, kad maziukei paso reikia, teks kitais metais aplankyti😀

30. Aug 2010, 09:01

Jurmala man pats nuostabiausias kampelis baltijos salyse 😀