Lankome Lietuvą: Mergakalnio regykla

16. Jun 2010, 08:00

Kartais tai tik diena pas močiutę ar apsipirkimas ieškant kažko ypatingo. O kartais tai išvyka, kurios tikslas – pamatyti Lietuvos grožį.

Šeštadienis nebuvo išimtis. Patiesaliukai, termosas su kava, sumuštiniai, keletas žaislų, porelė draugų, žemėlapis ir važiuojame. Šį kartą tikslas: Mergakalnio apžvalgos aikštelė.

Atvykus automagistrale Kaunas – Vilnius, sukame sankryžoje ties Antakalniu (nuoroda „Antakalnis“) link Dovainonių. Pasiekus Dovainonis, sukti į kairę (rodyklė „Dovainonių piliakalnis).

Prie bibliotekos - vėl į kairę (bus medinė rodyklė), pavažiavus 0,1 km, yra automobilių stovėjimo aikštelė ir informacinis stendas. Galima dar toliau važiuoti keliuku į mišką (tiesiai – į Mergakalnio regyklą iki aikštelės, į dešinę – į pilkapius).

Pasisukinėję pagal žemėlapį pasukome miško takeliu. Neatrodė, kad jis pritaikytas važiuoti mašina, tačiau po kelių akimirkų pasitiko sutvarkyta aikštelė mašinų stovėjimui.

Palypėję į kalną pamatėme, kad atsiveria gražus vaizdas į Kauno marias. Nuo apžvalgos aikštelės matosi paukščių sala. Tačiau vyrai nebūtų vyrai – „iškeliavo“ ieškoti vietos, kuri nebūtų taip užžėlusi jaunais medeliais ir krūmais.

Ir tikrai: pasileidę keletą metrų radome vietelę, kur labai nesaugu, užtat vaizdo gražumas....

Regykloje įrengta vieta poilsiui; aplink laužavietę sustatyti stalai (gal matysis pro mano šoną) bei pavėsinė su stalu ir suolais. Čia mes ir buvo pritūpę.

Apie Mergakalnį yra pasakojama daug padavimų. Vienas iš jų mena, kad nuo skardžio nulėkusi turtingo pono dukra, kuriai tėvas uždraudė mylėti neturtingą arklininką. Sakoma, jog ir šiandien, kai būna pilnatis ir Nemune atsiranda mėnulio takas, žmonės mato plaukus šukuojančią ir dainuojančią paną.

Mergakalnis – tai aukščiausia atodanga, esanti prie Kauno marių. Galima pasivaikščioti stačiu šlaitu miško takeliais.

Kadangi mes buvome ganėtinai apsiniaukusią dieną, aš pasiskolinau iš interneto platybių keletą nuotraukų. Jos tikrai padės perteikti tą grožį, kurį matėme mes.

Mudu su vyru laikomės nuostatos, kad reikia pirmiausiai pažinti savo kraštą, tad, prasidėjus vasarai, lankysimės daug kur. Taigi ir „reportažų“ bus.

Smagių kelionių linki Miglė, Gediminas ir Saulė.

Nuo MK: Oi kaip ačiū - laukiame laukiame ir daugiau keliauninkų bei puikių reportažų

17. Jun 2010, 01:03

šauni išvyka! 😀

16. Jun 2010, 22:38

goddess kaip smagu, kad atsirado tokiu keliauninku kaip Jus😉 sugalvojau, parasysiu i privata😀

16. Jun 2010, 11:24

reikės susirasti kur "padėtos".

Gintarep Gintarep 16. Jun 2010, 11:20

oi,kaip grazu!!! saunuoliukai, vis keliaujate. ech,kaip dievinu keliones! Atsiusk nuotraukyciu, kurias turi ir nestumo metu, jus tada labai sauniai keliavote ir superiniu daug,dau nuotraukyciu turite.

16. Jun 2010, 09:27

labai grazi vietele 😀 man , miesto vaikui irgi daznai norisi nuo asfalto pabegti 😃

16. Jun 2010, 09:25

Kodėl gi ne. Visai smagu būtų. Mes sekantį kartą turbūt važiuosim Pučkorių atodangos pasižiūrėti, nes reportažas buvo superinis.

16. Jun 2010, 08:44

kokia faina vietikė😀 ir kiek daug nuotraukų bei įspūdžių😀 malonu, kad yra žmonių, manančių, kad pirmiausiai reikia pažinti mūsų LT😀 mes šia vasara irgi po LT keliaujam, tiek vietų nematytų, o ir mūsų mažajai keliauninkei į naudą😉
sakykite, gal, Jūsų šauni šeimyna norėtų kada ir su mumis kartu kur nulekt?😀