Knyga  "Mieste. Knyga su 100 langelių" keliauja...

Knyga "Mieste. Knyga su 100 langelių" keliauja...

10. Oct 2019, 13:09 Egle_Mamyciuklubas.lt Egle_Mamyciuklubas.lt

Knyga su 100 langelių!

Atidaręs langelius pasilinksminsi ir išmoksi!

Kartu žingsniuodami mūsų miesto gatvėmis ir aikštėmis, susipažinsime su linksmais jo gyventojais ir jų darbus.

Atidaręs daugiau nei 100 langelių smagiai praleisi laiką ir sužinosi, kas vyksta gatvėje ir stotyje, gamykloje ir oro uoste, dideliame viešbutyje ir prekybos centre.

Mieste visi dirba, o kai kam pasitaiko ir linksmų nuotykių!

Ačiū jums visoms, kad parašėte, kuriuose Lietuvos miestuose su vaikais esate buvę ir kas labiausiai įsiminė!

Laimėtoja jau aiški...komentaruose

Dovilė 1991 Dovilė 1991 11. Oct 2019, 17:14

Dėkui!!! Laukiau vienos siuntos, o žiūriu, kad gavau kitokią! Nustebau, nes nemačiau, kad laimėjau! 😀 Savaitgalį pavartysim ir butinai parašysiu kokios buvo emocijos! Bet žinau,Danielė bus labai laiminga! Labai mėgsta įvairias knygas! O čia tiek darbo pirštukams!

Egle_Mamyciuklubas.lt Egle_Mamyciuklubas.lt 10. Oct 2019, 13:08

Kaip fainai, kad jūs tiek daug keliaujate po Lietuvą su vaikais! Traukiu laimėtoją ir šįkart knygutė keliauja pas Dovile1991 😀 Sveikiname!

irmantaite irmantaite 09. Oct 2019, 21:03

Mums labai smagu keliauti po Lietuvą, grožėtis, patirti, ragauti. Pabandysiu prisiminti kuriuose miestuose buvome 😀
Biržai, graži pilis, tiltas per ežerą, Biržų duonos skanėstai.
Zarasų apžvalgos ratas labai patiko, ne kartą aplankytas.
Rokiškio dvaras, parkas, aikštė ir labai skanią picą atradome.
Šiauliuose visada smagu pereiti bulvaru ir mėgautis RŪTA gaminamais saldainiais.
Į Telšius užsukame keliaudami pajūrin, pasigrožime ir Džiugo kavinėje mėgaujamės sūrio pyragu.
Kretinga žavi jaukumu, Grafų Tiškevičių rūmais.
Žagarė savo dvaru, parku ir piliakalniais bei ten gaminamais saldainiais ''Karvutė''.
Klaipėda savo senamiesčiu, mažosiomis skulptūromis, pajūriu, vėju ir visiškai kitokiu oru.
Anykščiai sužavėjo savo Lajų taku, lankėmės ir vasarą, ir rudenį.
Šilutė savo vokiška architektūra, Hugo Šojaus muziejumi ir skaniaisiais puceliais bei kafija.
Molėtuose labai patiko Observatorija, o ekskursiją pravedė puikus gidas.
Trakuose skaniausi kibinai, graži pilis, ežerai ir smagiai praleidžiamas laisvalaikis.
Kaunas visada sužavi Kalėdų eglėmis. Jos įspūdingos.
Vilnius su senamiesčiu, muziejais, parkais, edukacinėmis veiklomis ir visa kasdienybe, nes mums čia patinka gyventi.

Monikaliudax Monikaliudax 07. Oct 2019, 20:13

Sunku pasakyti, labai mėgstame keliauti su traukinu tikriausia gražiausia vieta keliaujant su traukiniu ir autobusu tai yra Birštonas

Raudona braškė Raudona braškė 07. Oct 2019, 15:09

Anykščiai
Kelmė
Pakruojis
ir dar daug daug kitų miestų...
Smagiausia turbūt buvo Anykščiuose. Lipome į Lajų taką, aplankėme Puntuko akmenį ir pirmą kartą ragavome morkų ledų.
Nors gerai pagalvojus, kiekvienas miestas savotiškai to gėrio ir įdomumo paliko atminty. Kasmet lankomės Šventojoje, nes Palangos šurmulys šiek tiek erzina. Ten puikiai pailsime ir aplankome jūrą. Pakruojyje lankome nuostabų dvarą, dažniausiai rudenį, nes parkas iš klevų gelstančiais lapais turi kažką mistiško.

AudraAudra AudraAudra 07. Oct 2019, 08:50

Labiausiai įsiminė kelionė į Palangą, nes vaikai pirmą kartą pamatė jūrą ir suvalgė tiek ledų, kad sunku ir įsivaizduoti. Kelionė buvo tikrai nepaprasta, nes visi buvo geros nuotaikos ir niekas neniurzgėjo.

ikke ikke 05. Oct 2019, 13:15

Mūsų įsimintiniausias - Palanga 😀 Galbūt dėl to, kad jūra čia pat, galbūt, kad vaikai ten daugiau lepinami, o galbūt vien dėl to, kad visa šeima tiesiog būname kartu 😀 Šiaip tikrai sutvarkytas kurortas, smagi Basanavičiaus gatvė, nemažai pramogų po stogu su baseinais visai šeimai, o kur dar Gintaro rūmai, Birutės kalnas, kopos ir tiesiog jūra pritvinkęs oras 😀

Simonadub Simonadub 04. Oct 2019, 22:48

Labai mėgstame keliauti po įvairius miestus, bet labiausiai patinka Nida, sutvarkyta, švari o kraštovaizdis, Benas labai norėtų šios knygelės, už savaitės du metukai tobula dovana būtų ?

Dovilė 1991 Dovilė 1991 04. Oct 2019, 16:07

Labiausiai įsiminęs miestas yra Anykščiai. Kiekvienais metais važiuojam su šeima ir pusbroliais. Atrandam vis ką naujo, niekada nepabosta. Daug atrakcijų vaikams, smagios žaidimų aikštelės. Arklio, traukinių muziejus. Kartingai, baseinas ir viskas ko reikia poilsiui ir smagaus laiko praleidimui! ?

kristuliuuxx kristuliuuxx 04. Oct 2019, 13:33

Labai sunku išskirtį koks miestas buvo pats įsimintiniausias, nes visi turi tam tikrų įsimintinų vietų, norėčiau išskirti Telšiu, tai Žemaitijos sostinė, su begalo gražiai sutvarkyta ežero pakrante, kur tėveliai galės ramiai atsisėdę pailsėti su kavos puodeliu, o vaikučiai pažaisti moderniuose žaidimų aikštelėse, daugiau nepasakosiu aplankykite ir patys pamatysite ?

LePukuota LePukuota 04. Oct 2019, 12:16

Tobula knygelė mano berniukui! Mums labiausiai patinka gimtajame Vilniuje, vis atrandam kažką naujo, o šiais metais apsilankėme Birštone pirmą kartą, paliko įspūdį parkas ir pėsčiųjų takai, taip pat aplankom močiutę Raseiniuose, Kaune paliko įspūdį žvėreliai Zooparke ir Tado Ivanausko muziejus. Lietuva labai graži šalis ir kiekviename miestelyje ar mieste galima pamatyti įdomių dalykų ?

Grumbolciki Grumbolciki 03. Oct 2019, 22:15

Dar labai mažai apkeliauta,pagrinde netoliese esančiose apylinkėse😀Patiko Bijotuose Baubliai,Švėkšnos bažnyčia.

Kristina B. Kristina B. 03. Oct 2019, 20:33

Buvom Mosėdyje (akmenys visur, tikrai įspūdinga matyti visą miestelį pasišventusį akmenų muziejaus idėjai), Kaune prie Vyčio 😃 , Anykščiuose (neįtikėtina kiek ten pramogų), Zarasuose (apžvalgos takas!), Visaginas (buvo įdomu, tik iš penkto karto radom žmogų kalbantį lietuviškai), Alytus - aukščiausias pėsčiųjų tiltas, Druskininkai ir jų miesto parkas.. ir žinoma, vandens parkas, Birštonas - druskų biuvetės.. ak, o dar kiek neaplankyta..