Apsilankymas Egipte: pliusai ir minusai

17. Apr 2010, 09:00

Nutarėme papasakoti, kur keliavome visi kartu. Mūsų tėtis daug dirba ir negali su mumis, tad mes keliavome keturiese: aš - mama , sesė Aira, kuriai 1,8 metų, brolis Tauras - 4 mėnesių ir mūsų nuostabioji močiutė.

Kol Lietuvoje šalta, mes sugalvojome nuvažiuoti i Egiptą. Buvome Egipto kurorte Šarm El Šeichas, viešbutyje Jaz Mirabel Beach.

Kelionė truko septynias dienas, keliavome kovo vidurį. Kol išsirinkome viešbutį, kad butų patogus ir mamai, ir vaikams, teko daug pasėdeti ir paieškoti - tačiau tai, ką rašo, ne visada pasitvirtina, todėl ir nusprendžiau su jumis pasidalinti.

Skridome 4,5 valandas, ten jau musų laukė gidė iš Lietuvos, toliau persėdome i autobusą ir mus atvežė į viešbutį. Apsigyvenome pirmame aukšte su didele terasa, kambarys buvo iš dviejų dalių: du kambariai su stumdomis durimis.

Tai buvo patogu: viename kambaryje vienas vaikas, kitame kitas, nes mes turim tokią problemą - sesė prikelia brolį arba atvirkščiai.

Viešbučio teritorija buvo labai didelė, tad su vaikais tikrai buvo ką veikti (tik nuotrauka daryta vėlai vakare).

Buvo du vaikų baseinai, kurių gylis po 46 cm,

du šildomi, kur visą laiką temperatūra virš 30, ir dar du dideli baseinai, kurių temperatūra apie 24.

Buvo 3 barai, iš jų du visą dieną siūlė užkandžius ir gėrimus. Jūra buvo prie pat - už 300 metrų. Prie jūros taip pat viskas, ko reikia: gultai, rankšluosčiai, gėrimai, ledai ir kt.

Dar buvo vaikų klubas, kuris dirbo nuo 9 iki 21 val. Nuo 4 metų vaikus galima palikti nemokamai - ten buvo daug žaislų, su mažesniais gali ateiti ir žaisti. Man patiko tai, kad ten nuo 9 iki 12 val. dirba lietuvė, kuri prižiūri vaikus ir visaip idomiai sugalvoja, kaip juos užimti, o vėliau - rusės.

Dar vakarais vykdavo vaikų diskoteka, kur tos pačios mergaitės vesdavo šokius, grodavo lietuviškų dainelių, rusiškų ir kt. linksmų - tas labai patikdavo.

Dar šalia pat buvo vandens parkas, kur galėjai čiuožinėti vandens kalneliais nuo 9 iki 17 val.  Du restoranai, kurie maitindavo visą dieną ir ten buvo atskiras vaikų meniu (taip jau rašė iš Lietuvos) - man tas ir nepatiko, nes vaikų meniu pasiūlyti tik du patiekalai, bet tie patys, kuriuos gali rasti prie suaugusių.

Mano dukrelė nevalgo mėsos (turim tokia problemą) ir niekaip aš jai tos mėsos neįsiūlau. Tad mes ten valgėme: pusryčiai buvo omletukas, sausi pusryčiai su pienu, jogurtas, blyneliai, bandelės ir duodavo tik vienos rūšies košę avižinę. Ir visas 7 dienas tas pats.

Pietums: visokių mėsyčių, bet jos būdavo aštrokos, makaronų, ryžiai, fri bulvyčių, sriubos, bet jos labai sūrios. Vakarienė - panašiai kaip pietūs.

Per pietus ir vakarienę pasigedau sausų pusryčių, įvairesnių košių, kitokių rūšių blynelių, virtinukų. Čia mano kaip mamos nuomonė apie vaikų maistą, nes rašė, kad yra specialus menių vaikams, tai tikėjausi vos ne pusę restorano vien vaikų maisto.

Nors tame viešbutyje buvo labai daug šeimų su vaikais. Taip pat kaip ir visur duodavo vaikų loveles. Auklė ten kainuoja: valanda - 20 dolerių, todėl ir keliavome su močiute, kad galėčiau ir aš truputį pailsėti.

Mūsų brolis neliūdėjo - mėgavosi gražiais vaizdais ir šiltu oru, jam labai patiko

Suaugusiems taip pat yra ką veikti: užimtumas nuo 10 ryto iki 24 val. Jei kam reikia, dar gali linksmintis iki 3 val.ryto. Man patiko aerobikos treniruotės

tempimo pratimų, vandens aerobika

išmokau šokti pilvo šokį, buvo arabų kalbos pamokėlės ir viskas nemokama. Teniso kortai  - taip pat į tą pačią kainą.

Vakare vėl amfitetro programa, du barai: viename gyva muzika, kitame šou vyko. Sveikatingumo klube - nemokamai pirtys, "džiakuzi" ir treniruoklių salė. Tad mes su močiute buvom sutarę, kad pusę dienos ji su vaikais, kitą pusę dienos aš su vaikais, kad abi galėtume pasimėgauti visu tuo, ką siūlo šis viešbutis.

Maistas buvo įvairus - tikrai buvo ką valgyti suaugusiems, nors kai turi palyginti su kuo, tai būna ir geriau. O čia mūsų nuostabioji močiutė

Į kelionę buvom pasiemę du vežimus, kurie mums pravertė, nes mes keliavom dar maži. Taip pat turėjome nešioklę, kuri gelbėdavo, kai broliukui atsibosdavo gulėti.

Įsidėjome vasarinių rūbų, nes ten diena būdavo 29 laipsniai, o vakarais atvėsdavo - reikėjo ir šiltesnių rūbų. Tikrai siūlau jų pasiimti, nes vakarais pučia labai stiprus vėjas - galite net kepurytę paimti plonesnę, kad dengtų ausytes, jei keliaujat su mažesniais vaikučiais.

Tiesiog norėjome pasidalinti savo įspūdžiais iš paskutinės kelionės ir lauksime jūsų panašių pasakojimų. Tikiuosi, dabar galėsime greičiau išsirinkti viešbutį, kur galime ilsėtis su savo mažaisiais visi kartu.

Jei kas turėtų kokių klausimų apie keliones su mažais vaikais, galėčiau pasidalinti patirtimi, nes tai jau mano trečia kelionė su jais.

MK: Ačiū airakristina už patarimus, jie tikrai bus naudingi keliaujantiems. Tad, mamos, jei kur nors keliaujate su vaikučiais, pasidalinkite ne tik įspūdžiais, bet ir tos šalies ar konkretaus kurorto pliusais ar minusais.

25. Oct 2010, 16:32

oij super😃

12. May 2010, 12:33

saunu!!! mes su vyru mastom kur i turkija ar i ispanijos salas, bet musu mazajai vos trys men..tai vis dvejojam..gal kas esat keliave i tas salis su maziukais kaip ten kaip mazyliams kelione?

29. Apr 2010, 15:31

smagu pakeliauti, bet i egipta tai as nebevykciau, nes esu alergiska, o vaiko tuo labiau nevesciau.

18. Apr 2010, 22:45

Šaunus, išsamus pasakojimas ir vaizdingos foto 😀

18. Apr 2010, 12:47

Išties įdomu ir naudinga. Ačiū.

17. Apr 2010, 22:53

O mane kaip šiltieji kraštai traukia!! 😍 Nuostabios nuotraukytės 😉

17. Apr 2010, 17:09

bijau as tu siltu krastu ne visu organizmai atlaiko egzotika 😃

17. Apr 2010, 10:11

gerai,kad svecioje saly gali pailseti su vaikuciais 😀 atrasti jiems skirtu pramogu,o kad dar priziuri lietuve,tai isvis super 😉