Prie jūros...

24. Sep 2009, 00:00

Kaip Super mažylės šeimyna traukė į mūsų Baltijos pajūrį, netrukus apie tai su visomis detalėmis papasakos tėtis Vitalijus.

Rugsėjo 15 diena

Rytas prasidėjo nuo pusryčių bei daiktų krovimosi. Palaukėme sugrįžtančių pietums senelių, jausmingai atsibučiavome. Modami seneliams pro galinį langą, užgriozdintą maudymosi vonele, prikraut1 močiutės pomidorų, patraukėme į pajūrį…

Kelionės sunkumus Gailutė, kaip ir įprasta, ignoravo saldžiu miegu. Nuvykę įsikūrėme pusseserės Linos bute Šventojoje. Šiek tiek apsikuopę jau įvakarėjus patraukėme į pasiilgtą pajūrį saulės palydėti.

Pakeliui užsukome į parduotuvę („reikėjo”) ir patraukėme į paplūdimį. Stumiant vežimą per klampų kopų smėlį, sutiktos dvi pagyvenusios damos mus „nuramino”, kad saulėlydis buvo puikus.

{pic:jura}

Visgi pamatę jūrą mes grįžome pavakarieniauti. Aptikome netikėtą radinį – karštų sumuštinių keptuvę! Jau turbūt apie dešimtį metų buvau nematęs šio pramoninės evoliucijos stebuklo! Vakarienė buvo studentiška: karšti sumuštiniai su arbata (dieviškas skonis).

Naktį Gailužė miegojo iki penkių ryto ir… – prasidėjo pilvo diegliukai. Kadangi jau artėjo mūsų pirmojo mėnesio pabaiga, tad ypatingai nenusigandome. Tačiau kad nuo tos drąsos naktis būtų lengvesnė, to taip pat patvirtinti negalėčiau.

Rytas nuramino dukrytę, tėvelius „išjungė”…

Kitas ištraukas iš Super Mažylio šeimynos dienoraščio ir visas naujienas rasite naujoje rubrikoje „Super Mažylis“. O savo akimis šią šeimą galite išvysti „Mamyčių klubo“ laidelėje sekmadieniais per TV3.

29. Jan 2010, 11:49

24. Sep 2009, 21:02

Nu šaunuoliai tie super mažylio tėveliai ;D 😉 Sėkmės jums ir toliau ;D 😉

24. Sep 2009, 19:02

Maniskisdar juros nemate,nors gimem vasara....Kazkaip nesinori vezti jo ten ,nesdar mazas,kai paaugsim nuvyksimir prie juros ir i delfinariuma,ir i cirka...

24. Sep 2009, 15:27

nu tikrai super seimynele ir super mergyte, kad tik po keliones nesusirgtu 😀 bet manau nuo pirmu dienu mergyte grudinama, labai gerai, saunu kad nesedima namie, o dziaugiamasi mazyle ir gyvenimu 😀

24. Sep 2009, 13:22

Saunuoliai teveliai😀as uz tokias keliones 😀

rainiukas rainiukas 24. Sep 2009, 11:03

tikri sveikiuoliai ir jūros vaikai !!! sveikinu už drąsą ! 😀 aš labai bijau vėjuotos jūros, o ką jaukalbėti apie vaikutį ☹

Gintarep Gintarep 24. Sep 2009, 10:24

saunuoliai teveliai!!!nuostabu!

24. Sep 2009, 10:18

Kokia smagi kelionė ir pirmoji pažintis su jūra 😀 Oras ten tiesiog stebuklingas, vargu, ar susirgt mažylė galėtų 😉 Alkaniems sumuštinių keptuvė tikrai super atradimas 😉 😀

24. Sep 2009, 10:06

šaunuoliai tėveliai 😀 graži foto 😀
na grynas oras sveikata😀

24. Sep 2009, 09:31

likimo ironoja, visur ir per visokius orus tampomi vaikai neserga... 😃