visų pirma noriu padėkoti, kad mūsų šeima pateko i laimėtojų gretas :)
Mažajai labiausiai patinka užduotys, kur reikia abrėžti pėdutes ar delnus. T.p. surasti tinkamą šešėlį. Žinoma, lipdukai turi mistiška galią :)
Norėtųsi daugiau užduotėlių skirtumų suradimui, nes jos lavina pastabumą, mąstymą, greitai atliekamos. Ko negalima pasakyti apie spalvinimą. Viename gautų žurnalų buvo labai daug spalvinimo užduotėlių, mažoji jas praleisdavo :) Be to spalvinimo knygelių ir taip yra daug.
Ypač mėgstamos užduotys kur reikia kirpti ir klijuoti, lenkti. Džiugu, kad redakcija "ištaisė" savo klaidas, ir atlikus kirpimo užduotis nesugadinamos kitos užduotėlės, kaip kad budavo anksčiau, bent kai augo vyresnioji.
Kiekviename numeryje norėtūsi rasti užduotėlių dažymui piršteliais ir taškelių jungimo.
Sekančio numerio laukiam su nekantrumu!
Birutė yra jau vyresnė. o spalvinimas nerekomenduojams maždaug iki trejų( (yra manančių kad ir iki mokyklos), būtent dėl kūrybiškumo stabdymo. juolab, kad dauguma mažylių jo ir nemėgsta. (o šis žurnaliukas mažiausiems, todėl tokią pastabą ir parašiau). tik jau ūgtelėję pradeda pamėgti. mano vyresnėlė pamėgo maždaug nuo 4-5m., kadangi ji labai labai judri, spalvinimas jai padėdavo nurimti, vienu momentu buvo taip įnykusi, kad išspalvindavo visus knygelės lapus, tik pirkt spėdavau. taigi neesu kategoriška, žiūriu lanksčiai į tas rekomendacijas, kaip ir kiekviena iš mūsų 😀.
o as uz spalvinima, tik spalvinimas gerai kai buna sunumeruotas pvz. geltonai spalvytei duodamas skaiciukas 2 ir vaikas iesko ploteliu su skaiciuku 2, si metodika labai paplitusi pas prancuzus ir jie teigia,kad toks spalvinimas labai lavina vaika.
va va, apie spalvinimą aš tos pačios nuomonės. tokių užduotėlių galėtų ir nebūti. visų pirma, patys mažiausieji jų ir nemėgsta, o antra mažai jos ir lavina, netgi stabdo kūrybiškumą.