"Vasaros gido" kuratorė - Enrika-Milanosmama!

17. Jun 2014, 10:30 Goda_Mamyciuklubas.lt Goda_Mamyciuklubas.lt

Norime pristatyti šių metų konkurso "Vasaros gidas" naujovę - jis šįkart turi globėją arba, kitaip, kuratorę! Ja pasisiūlė tapti nuolatinėms narėms gerai pažįstama Enrika arba kitaip - Milanosmama.

Enrika kiekvieną savaitę pasakos mums kokias įdomiausias Lietuvos vietas galima aplankyti, ką nuveikti ir pamatyti, taip pat pasidalins praktine informacija. O pirmą kartą - jos prisistatymas!

Sveikos, mamytės!

Aš ir vėl sveikinuosi su Jumis. Mane ir mano šeimą turbūt jau pažįstate visos. Esu Enrika - jauna mama, auginanti mažą princesę, nors neseniai paaiškėjo, kad ji jau nebe princesė, o visa puoduko karalienė Milana.

Šį kartą noriu Jums prisistatyti, kaip naujos rubrikos „ Vasaros gidas“ kuratorė. „Vasaros gidas“ – tai projektas, kurio metu ieškosiu idomių lankytinų vietų tinkančių šeimoms su vaikais.

Turbūt labiausiai šį straipsnį tiktų pavadinti „Batsiuvys su vienu batu“. Kol kas aplankytomis šalimis pasigirti negaliu, bet po Lietuvą pakeliauti teko. Dabar visas laikas priklauso Milanai ir tik paprašyta draugų sudarinėju jiems kelionų maršrutus bei patariu kuriuos viešbučius geriau pasirinkti. Pati kol kas mėgavausi tik Latvijos pajūriu Tujos miestelyje. Deja, nuotraukos liko senąjame kompiuteryje, bet atmintyje vaizdas labai gyvas. Gyvenome palapinėse, ant nedidelio skardžio, nuo kurio atsiverdavo puikus jūros vaizdas, o juo nusileidus padus kedendavo paplūdimio smėlis. Tiesa, jei kas planuoja atostogas ten – apsirūpinkite maistu ir visomis kitomis būtinomis priemonėmis, nes teks nuvažiuoti ne vieną kilometrą iki didesnės parduotuvės. Šalia yra tik didelėmis kainomis galintis pasigirti kioskelis.

Antra kelionė iš Lietuvos – 3 mėnesiai praleisti Olandijoje. Smagu buvo pamatyti kitokią kultūrą, laisvus, draugiškus ir smalsius žmones. Tas laikas pralėkė kaip 3 savaitės. Kelionės pabaigoje planavome aplankyti Amsterdamą, bet vis dėl to pasirinkome Den Hagą. Kaip patys Olandai sako „ yra Amsterdamas ir yra tikroji Olandijos sostinė – Den Haga“.

Ilsėjomės komerciniame paplūdimyje.

Matėme Olandijos valdžios rūmus.

Olandai gali teigti, kad ateiviai egzistuoja. Deja, bet šio patato paskirtis taip ir liko neaiški, nes niekaip nepavyko prie jo priartėti – orientyras aiškus, bet gatvės, persipynusios su vandens kanalais turistus klaidina.

Teko organizuoti ir ekskuriją rimtiems vyrams ir moterims, kurie viešėdami Kaune norėjo pamatyti ir daugiau Lietuvos. Keliavome į Grūto parką, Europos centrą, apsilankėme šalia esančiuose golfo laukuose, aplankėme observatoriją, bičių muziejų ir vakarieniavome Ignalinoje (nuostabioje „Romnesos“  kavinėje, kuri ten pat gamina nepakartojamo skonio šakočius).

Linksmasis Lietuvos Marsietis

Pirmoji kelionė su Milana – į Lietuvos pajūrį. Tada Milanai tebuvo 4 mėn. Tuo metu daugiau džiaugiamės saule, rodėme mažylei jūrą, gintarus ir dinozaurus.

Antrą kartą Baltijos jūrą Milana pamatė 6 mėn., nes per pirmą kelionę, taip ir neparodėme mažylei Jūrų muziejaus ir delfinariumo. Deja, kai nuvykome, paaiškėjo, jog delfinų pasirodymas yra atšauktas, tad teko tenkintis tik muziejumi.

Susipažinome su pingvinais.

Kėlėmės keltu...

Ir aplankėme smėlio skulptūrų parodą.

Buvome tik 2 dienas, bet įspūdžių gavome užtektinai.

Kaip gimė ši idėja?

Esu turizmo ir viešbučių vadybos studentė. Visada domėjausi kelionėmis. Meilę joms padėjo išsiugdyti mano senelis. Nuolat trokštantis pamatyti ir patirti ką nors naują. Ilgai galvojau kokias studijas rinktis, traukė ir vienas, ir kitas dalykas, bet viskas atrodė tik laikinas susidomėjimas. Čia vėl man padėjo senelis – patarė rinktis tai, kas miela širdžiai. Taip aš pasirinkau būtent šią specialybę. Kai nereikia mokytis sausos neįdomios informacijos, tai studijos teikia tik malonumą. O po reportažo apie Gerdą, nutariau pasiūlyti savo idėją.

Keliaujant plečiasi akiratis, turtėjame dvasiškai ir patiriame emocinį pasitenkinimą. Deja, bet susilaukus dukrytės ir išvykus į pirmą kelionę su ja, pastebėjome, kad dauguma pramogų pritaikytos tėveliams su jau paaugusiais vaikučiais arba TIK tėveliams. Nors ir turime galimybę atostogauti be Milanos, bet visiškai to netrokštame, todėl pagalvojau, kad smagu būtų dar prieš iškeliaujant, nepraleidžiant visos dienos ieškant informacijos, jau žinoti ką galima pamatyti ir aplankyti tam tikruose regionuose.

Tiesa, pati negalvojau užsiimti šiuo projektu. Galvojau, gal atsiras savanorių, nes nelabai pasitikiu savo minčių dėstymo sklandumu, bet Godai pasiūlius – sutikau. O tada mintys virte virti pradėjo. Taigi, bandysime jas realizuoti. Tikiuosi pasiseks!

Iki!

17. Jun 2014, 19:37

Labai šaunu 👍 juolab, kai patarimų, manau gausim kaip planuotis išvykas, ką apgalvoti, ką nuveikt ir pamatyt, kai oras nebūna "pagal užsakymą" 😀 o, dar kai patars tai išmananti mamytė ir pažers vietų , lankytinų su vaikais - super, lb lauksiu, nes esu iš tų nelabai žinančių kaip susidėliot planą 😀

jaldija jaldija 17. Jun 2014, 14:00

17. Jun 2014, 11:04

Šaunumėlis! 👍 Lauksim patarimų, nes pirmosios įžvalgos labai patiko! 😀

motinysteveza motinysteveza 17. Jun 2014, 10:56

kaip diena taip naujiena mamyčių klube 😀)) tikrai bus įdomu 😀
kadangi mano vyresnėlė -būsima pirmokė, paskutiniai metai prieš mokyklą, tai ir šią vasarą turiu daug norų apvažiuoti po Lietuvą - praplėsti jos akiratį, labiau pažinti savo kraštą. tai, manau ir prisidėsiu prie šio projekto ir labai tikiuos prisikopijuoti idėjų 😃