LEGO pradėjo kampaniją vaikams „Atkurk pasaulį!"

LEGO pradėjo kampaniją vaikams „Atkurk pasaulį!"

Mamyčių klubo komandai buvo suteikta garbė apsilankyti LEGO tėvynėje - Danijoje, garsiajame Billund ir dalyvauti naujos kampanijos „Atkurk pasaulį!“ atidaryme („Rebuild The World). Kampanijos tikslas - padėti jaunoms kartoms ugdyti kūrybiškumą.

Turbūt nerasime šeimoje vaikų, kurie nebūtų girdėję ar žaidę su Lego kaladėlėmis. Tai kultinis žaidimas vaikams per paskutiniuosius 90 metų - nuo pat šios įmonės įkūrimo.

Šiuolaikinių vaikų karta labai skiriasi nuo ankstesnių. Atsiradusios išmaniosios technologijos vis labiau užvaldo vaikų protus ir laiką, todėl tėvai turi atidžiai stebėti, kuo vaikai užsiėmę - antraip, ilgainiui sumažės jų kūrybinis potencialas.

Daugiau nei šimtas vaikų susitiko su muzikantu, garsiu prodiuseriu Marku Ronsonu ir kitomis garsiomis asmenybėmis, kad pažadintų savo kūrybinį potencialą - tai bus naudinga ne tik vaikystėje, bet ir ateityje renkantis būsimą profesiją.

„Visos savo karjeros metu bendradarbiavau su kūrybingais žmonėmis. Ši LEGO kampanija, norinti atnaujinti pasaulį, yra puiki proga įkvėpti jaunąją kartą semtis naujų idėjų, formuoti mūsų ateitį jau šiandien", - teigė muzikantas.

Žinoma, kad vaikai gimsta jau turėdami kūrybinį potencialą, jie turi nestandartinius įvairių gyvenimo situacijų sprendimus. Deja, suaugusiųjų kasdienė rutina ir šališkumas dažnai slopina vaikų galimybę išreikšti save.

Pasaulio ekonomikos forume kalbant apie ateities profesijas, buvo pabrėžiami įgūdžiai ir kompetencijos, kurios bus reikalingos ateityje. Viena jų - gebėjimas kūrybiškai spręsti problemas. Šis gebėjimas negali būti išugdomas per naktį, jis pasiekiamas kasdien sprendžiant įvairias situacijas. Žaidimai, vaizduotės žadinimas leidžia vaikams išmokti kūrybiškai spręsti problemas, kritiškai mąstyti ir gebėti diegti naujoves kasdieniuose procesuose.

Suvokdami, kad šiuolaikinis pasaulis - tai nuolatinis atsinaujinimo procesas, tad norint išgyventi, turime nuolat atnaujinti savo žinias ir įgūdžius. Mūsų vaikai galės tai padaryti geriau nei mes.

LEGO Group rinkodaros skyriaus vadovė Julija Goldina pabrėžia: „Kampanijos „Atkurk pasaulį!" tikslas - pamatyti, kur mus veda vaizduotė. Visame pasaulyje mes skatiname vaikus tobulinti ir išlaikyti šiuos įgūdžius jau tapus suaugusiais. Norime įkvėpti suaugusiuosius išlaisvinti savo vaizduotę, naudojant LEGO kaladėles ir sukurti neribotų galimybių pasaulį!“

Daugiau nei šimtas vaikų dirbo trijose kūrybinėse dirbtuvėse, kurdami naujus dizainus, sugalvodami įvairias priemones ir prietaisus, suteikiant "antrą kvėpavimą" jau žinomiems daiktams. Ir visa tai gyvenimui buvo prikelta LEGO kaladėlių pagalba.

Ištyrus kūrybinių sprendimų būdus, tampa aišku, kad nėra teisingo ar neteisingo. Kombinacijos yra begalinės, kaip ir fantazija.

Jei jus įkvepia šio projekto idėja ir jums daugau nei 13 metų - pasidalinkite LEGO kūrybiniais darbais ČIA->>  arba įkelkite savo darbus socialiniuose tinkluose, pridėdami žymą #RebuildTheWorld.

LEGO sistema - ištisa kūrybinės raiškos platforma. Tegul išsipildo jūsų drąsiausios fantazijos, aukščiausi pastatai ir neįtikėčiausios istorijos!