dailiam kunui

14. Jan, 05:34

SVEIKATINGUMO IR KŪNO LINIJŲ DAILINIMO UŽSIĖMIMAI TIK MOTERIMS !!!

MUS VERTA RINKTIS, NES:

Į užsiėmimus galima atsivesti vaikus – jie galės sportuoti su jumis. Taip pat siūlome ir auklės paslaugas, kuri pasirūpins jūsų atžalomis, kol jūs maloniai leisite laiką.
Po užsiėmimų jus pavaišinsime žaliuoju kokteiliu, kuris yra sveikatos ir energijos šaltinis.
Po treniruotės, turėsite galimybę pasimėgauti pirtimi ir atsigaivinti vėsiame baseine.
Norinčios sulieknėti gaus patarimų apie sveiką mitybą, taip pat apskaičiuosime KMI. Motyvacijai stiprinti kiekvieną savaitę įvertinsim jūsų pasiekimus, bei pradžiuginsim miela dovanėle.

MES SIŪLOME :

AEROBIKA - intensyvios mankštos kompleksas, kurių metu yra panaudojama kiek įmanoma daugiau raumenų grupių.
JOGA - lėti ir plastiški judesiai bei kvėpavimo pratimai išmankštinantys kiekvieną kūno raumenį, ypatingai giliuosius raumenis, gerina judesių koordinaciją, plastiką. Tai malonus užsiėmimas, nes raumenys stiprinami be didelės fizinio kūno įtampos. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė skirta visoms, norinčioms pagerinti lankstumą, išmokti taisyklingai kvėpuoti bei atsipalaiduoti, atitrūkti nuo kasdienybės ir streso. Juk neveltui sakoma, kad joga lavina ne tik kūną, bet protą ir sielą. 
PILATESAS - treniruočių metodas, jungiantis įvairius rytų ir vakarų kultūrų treniravimosi metodus, skirtas lavinti giliuosius kūno raumenis. Judesiai atliekami tolygiai, pakartojami minimaliai . Svarbus plastiškumas.  Pilates užsiėmimais gerinamas sąnarių paslankumas, raiščių elastingumas, raumenų balansas. Ugdoma koordinacija bei ištvermė.. Pilateso treniruotės tinka bet kokio fizinio pasirengimo, įvairaus amžiaus žmonėms.
KALANETIKA - treniruotė, kur susijungia jogos ir baleto elementai. Kalanetika puikiai tiks ramesnes treniruotes mėgstantiems įvairiausio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Treniruotės metu akcentuojamas darbas su problematiškiausiomis moters kūno vietomis. Treniruotėse suderinti ištvermės, jėgos, pusiausvyros ir lankstumo lavinimo pratimai padeda sutvirtina kūną iš vidaus, pagražina laikyseną, gerina koncentraciją, formuoja proporcingą kūno siluetą.

PASIRINKTA TRENIRUOTĖ VYKS DU KARTUS PER SAVAITĘ. UŽSIĖMIMO TRUKMĖ 2 VALANDOS: VALANDA TRENIRUOTĖ, VALANDA PIRTYJE IR BASEINE. MĖNESIO KAINA: 110lt. VIENKARTINIO APSILANKIMO KAINA 20 lt.