Mažais žingsneliais tikslo link...

Mažais žingsneliais tikslo link...

21. Feb 2017, 10:46 Agnegi Agnegi

Labas :)

Vakar jau ketvirtą kartą atlikau masažą su "Roll Shaper". Skauda šonus. Bet čia jau niekis, palyginus su pirmu kartu. Oi, kaip skaudėjo viską... Galvojau, kad mane kas sudaužė kaip obuliuką :) Bet procedūra man patinka ir kūnas po truputėlį pripranta.

20170221104513-80250.jpg

Procedūrų metu geriu šarminį vandenį. Labai tikiuosi, kad jis pagerins savijautą, išvalys organizmą. 

Įsigijau maisto papildą, kurį rekomendavo studijos darbuotoja.  "Slim Man" mažina riebalinių audinių sankaupas, gerina audinių tonusą. Jis tūrėtų labiausiai veikti pilvuką, o jis po nėštumo tikrai nėra lygus ir gražus. Tiesa, pirmus kartus jo išgėrus, buvo kažkaip silpnoka, širdelė taip nesmagiai jautėsi. Pasirodo, kad jo su kava geriau nemaišyti. Jis tonizuoja, tad su kava gaunasi dvigubai stipriau. Bandysime kavos negerti :)

Tam, kad kristų svoris, vien sporto ir papildų nepakanka. Ryte sumuštinius pakeičiau sotesniu maistu: verdu košę arba kepu kiaušinienę su daržovėmis. Priešpiečiams -bananas arba obuolys. Pietums kol kas nelabai žinau ir nelabai sugalvoju, ką suvalgyti sotaus ir sveiko, tad kartais valgau žuvį su grikiais, daržovėmis, ar tiesiog tai, ką gaminau vyrui vakare :) Vakarieniauju skanaudama varškę su uogomis arba salotas (salotų mišinys, agurkas, pomidoras, mocarela, provanso žolelių prieskoniai, alyvuogių aliejaus keli lašeliai). Stengiuosi kuo mažiau valgyti duonos, batono, bulvių. Saldumynų visiškai neišbraukiau iš raciono, bet vietoj penkių sausainukų suvalgau vieną ar du ir lėtai pasimėgaudama. Per šias savaites teko ir torto paragauti, bet jį stengiausi suvalgyti ryte. Manau, kad negalima staigiai radikaliai pakeisti mitybos, juk tada bus šokas ir organizmui, ir psichologiškai pačiam žmogui. Valgymas yra vienas iš malonumų. 

Kaip mano rezultatai? Šiandien ryte svėriau 66 kg. Tai dar daug, bet mažiausiai 2 kg ištirpo nesikankinant. Pažiūriu į skaičiukus ir motyvacija tik didėja.