Lieknėju su MK - po pokalbio su mitybos specialiste Vaida

Lieknėju su MK - po pokalbio su mitybos specialiste Vaida

29. May 2014, 12:20 astripaprika astripaprika

Na štai praėjo viena virtuali paskaita su mitybos specialiste Vaidą Kurpiene iš "Sulieknėk sveikai" (www.sulieknek.lt), vėliau dar turėjom vieną asmeninį pokalbį per skype, aptart iškilusius klausimus ir viską sudėliot į vietas.

Viskas labai patiko, paskaita buvo labai įdomi, nes viskas vizualiai apipavidalinta, kol dietologė kalba ir aiškina maitinimosi klaidas, visada viską įliustruoją, tad galima viską realiau suprast. Visos moterys susirinkusios su tom pačiom problemom, tad galima nesidrovint klaust, tai kas neaišku. Dar vienas pliusas kurį mačiau, tai kad visi su įjungtom kamerom, tad galima vienas kitą matyt, jautiesi, kaip gyvam susitikime.

Tad štai po visko mano dienos maisto rėžimas turėtų būt toks :

Ryte vandens stiklinė, tada jau valandos bėgyje košė. Teko atsisakyt manų košės, kurią mėgsta mano vaikai ir kukurūzų, jos netinkamos. Košę liepė virt taip, kad išvirtą dar galėtum kramtyt, na kad nebūtų pliurzė lėkštėje. Sunku, nes tiesa pasakius man neskanu. 

Košių negalima skanint, uogienėm, sirupais , na žodžiu saldžiais dalykėliais, tas irgi lengvumo nepriduoda, nes bent jau kol kas, viską valgau "atbulais dantim" žinau, kad tam reikia įpročio, tad užims laiko.

Priešpiečiams vaisių, uogų užkandis, gali būt bet koks, tik viskas turi būt su saiku.

Pietums, sriuba, mėsos patiekalas, ar žūvies, pietų maistas turi sudaryt 40procentų viso dienos raciono, nes žmogus turi jaustis sočiai pavalgęs.

Pavakariams sėklų, ar riešutų užkandis, šiuo užkandžiu irgi nereikia piknaudžiaut.

Džiovintų vaisių sakė galima atsisakyt, o jei valgai tai irgi vos kelis, nes jie saldūs ir turi daug kalorijų, sotumo didelio neduoda, tad norisi suvalgyt daugiau, nei galima :)

Na ir vakarienei pieniški produktai, kiaušinis, jogurtas, varškė, varškėčiai ir pan.... 

Dar vienas man patikęs patarimas, kad maistą skanint cinamonu, kavą gert su cinamonu, nes suteikia sotumo jausmą, taip padeda sukontroliuot cukraus kiekį kraujyje, patarė rinktis  cinamono lazdeles ir jas maltis, jos tinkamesnės, nes cinamone iš pakelių gali būt cukraus, arba ten jo praktiškai nėra, tik kvapas :)

Kava ryte jau tabu :) kava su pienu ir cukrum didiną alkio jausmą, tad geriausia gert be pienuko ir skaninta cinamonu, šio įpročio stengiuos atsisakyt, bet labai sunkiai sekasi, nes mano spaudimas mažas, ir jei neišgeriu kavos, galva plyšta ir jaučiuosi silpnai, kavos be pieno net į burną negaliu paimt.

Pradėjau gert daugiau vandens, kas kart vis įsipilu stilinę ir pamažu sugurkšnoju, ir tikrai pastebėjau, kad nevisada reikia susšlamšti kokį skanėstą ar užkandį, kad pasijaustum sotesnis, kartais užtenka išgert stiklinę vandens.

Reikia atsisakyt saldumynų ir miltinių skanėstų, be to irgi nelengva. Šiaip daug klausimų aptartų jau kartotusi su jau pasisakiusiomis dalyvėmis, tad neišsiplėsiu.

Labai patiko, kad Vaida Kurpienė šiltas žmogus, labai paprastai šnekėjo, liepė nekaltint savęs, jei netyčia paslysti ir išklysti iš savo maitinimosi plano. Tas labai pakėlė ūpą, nes taip įtaigiai paaiškino, kad nereikia žiūrėt į veidrodį ir savęs kaltinti, kad va koks aš paršelis, apsiryjau, ir daugiau nieko nesugebu. Sakė eit toliau, tik pasianalizuot, kodėl taip galėjo  nutikt, gal tuo metu buvau per daug išalkusi, gal praleidau užkandį ir pan.

Geriausias patarimas, visada kišenėje turėt tinkamų užkandžių, kad pasijutus alkanam, nereikėtų bėgt sukirst šokolado, o tiesiog iš sau patogios vietos išsitraukt keletą riešutų ir numalšint alkį.

Dar vienas svarbus dalykas valgyti laiku, ir valgio metu daugiau niekuo neužsiimti, tiesiog valgyt, ir mėgautis procesu, nes TV žiūrėjimas, kompiuterio maigymas išmuša žmogų iš pusiausvyros, ir sutrigdo sotumo jausmą. Na žiūrėdamas TV žmogus, gali daug daugiau suvalgyt ir nesijaust sotus, nei susikoncentravęs į maistą ir besimėgaujantis šiuo procesu. Tą padaryt man nelengva, bet labai stengiuos :)

Kas dar, kilogramai apart tų dviejų nejuda, bet taip besimaitindama jaučiuosi lengviau.

Būna visko, ne visos dienos praeina besilaikant naujo maitinimosi plano, būna kažką sukertu, bet žinoma stengiuos save kontroliuot daugiau.

Šią savaitę darau mankštas, labai ačiū Deimantei už įkeltą pilvo presui 30dienų mankštos planą, šiandien 7 diena, kai mankštinu savo "drebutį", tik mano pakeitimas toks, kad darau dvigubai, jėgų yra, noro taip pat, tad stengiuso daugiau prasijundint, po savaitės, vizualių pokyčių nesimato, bet pati jaučiuosi geriau.

Reikia įpročio viskam pakeist, kaip Vaida Kurpienė sakė, įprotis atsiranda tik daug kartų tai darant, tad reikia tik laiko ir noro.

Vakar vakare nesilaikiau savo plano ir sukirtau 2 lietinius blynus su vištiena, ir pasigailėjau, nes visą naktį vėmiau, tuo tarpu mano šeima valgius tą patį miegojo, kaip užmušti, o aš jaučiau, kad man buvo per riebu, tad iš vienos pusės, jau organizmas paprato valgyt lengvesnį maistą, vadinasi einu pirmyn :)

P.S mane įkvėpė armyn ir aš pati užsiraugiau duonos raugo ir dabar pradėjau kept sveiką duona :) ačiū kad dalinatės mintimis :)

Jurgita

Ji lieknėja kartu su Vaida Kurpienė iš "Sulieknėk sveikai"

20140602153752-71260.jpg 

 

29. May 2014, 16:58

Džiugina tavo duonelė mane 😉 smagu kad įkvėpiau 😉 skanaus ir sėkmės!♥

♡Deimantė♡ ♡Deimantė♡ 29. May 2014, 16:25 astripaprika

man ir db sunkiai jie krenta,bet krenta,bet jau geriau lėčiau svoris kristu nei per greit

astripaprika astripaprika 29. May 2014, 15:53 Deimantė

šaunu jei tau juda kg, man tai vietoj stovi, eina sau, sunkoka man 😀

♡Deimantė♡ ♡Deimantė♡ 29. May 2014, 15:36

šaunuolė 😀 na aš šiuo metu viena įriuosi,nes man tie lentelių sudarymai,šiek tiek išmušė iš vėžių,esu parsisiuntusi mitybos planą,ir jis beveik sutampa su dietologės principais,man patinka jog nereikia badauti,ir svori juda gera linkme,o vakare prieš miega kilometriuką nubėgu,oi kaip faina kristi iš po šalto dušo į lovytę,ir pamiegoti sočiai,kaip kad irgi Vaida minėjo,jog labai svarbus yra ir miegas 😀 Šaunuolė Jurgita,taip ir toliau,palaikau tave 😀